تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 34644

انتصاب مدیر حراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان به عنوان عضو شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان

انتصاب مدیر حراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان به عنوان عضو شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان

در جلسه شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق که به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد، مدیر حراست و امور محرمانه آبفا به عنوان عضو شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان منصوب شد. به گزارش دنیای اسرار:طی حکمی از سوی جمال الدین صمصامی رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب

Print Friendly, PDF & Email

در جلسه شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق که به میزبانی آبفای استان اصفهان برگزار شد، مدیر حراست و امور محرمانه آبفا به عنوان عضو شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان منصوب شد.

به گزارش دنیای اسرار:طی حکمی از سوی جمال الدین صمصامی رئیس شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان اصفهان علی حاجی شیر محمدی مدیر حراست و امور محرمانه آبفای استان اصفهان با حفظ سمت به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان اصفهان منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزنده انتظار می رود در سایه تعامل و همکاری با سایر اعضای شورای هماهنگی و واحد های ذیربط با رعایت اصول «عدالت محوری» در انجام وظایف و ماموریت های محوله در چارچوب اهداف نظامنامه شورای هماهنگی حراست های صنعت آب و برق استان اصفهان اهتمام ویژه به عمل آید.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.