تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 34704

تشکیل ستاد خبری مبارزه با فساد

تشکیل ستاد خبری مبارزه با فساد

      تشکیل ستاد خبری مبارزه با فسادT فتر بازرسی ویژه به دستور رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.   به گزارش دنیای اسرار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی دستور تشکیل «مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد» با اولویت مبارزه با رشوه را صادر

Print Friendly, PDF & Email

 

 

 

تشکیل ستاد خبری مبارزه با فسادT فتر بازرسی ویژه به دستور رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی دستور تشکیل «مرکز شبانه‌روزی ستاد خبری مبارزه با فساد» با اولویت مبارزه با رشوه را صادر کرد، در همین راستا دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور از سامانه تلفنی ۲۷۷۷ برای مبارزه با ارتشا در نظام اداری کشور رونمایی کرد.

 

مردم می‌توانند گزارش‌های خود در مورد فسادهای اداری را به این سامانه اعلام کنند.

 

«مبارزه با فساد» از اصلی ترین کلیدواژه‌هایی است که در دوران رقابت‌های انتخاباتی به عنوان مهمترین شعار آیت الله سید ابراهیم رئیسی بارها و بارها مطرح شد. در همین راستا آیت الله رئیسی در یکی از سخنرانی‌های خود در رقابت‌های انتخاباتی، ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ را روز پایان فساد و رانت در کشور معرفی کرد یا در یکی دیگر از موضع گیری های پیش از انتخابات، اصلاح دولت، مبارزه با فساد و ناکارآمدی را منوط به برخورد با فساد دانست و گفت: «یکی از مشکلات مردم مربوط به فساد است. ما در قوه قضائیه با مفسد برخورد کردیم، اما مبارزه با فساد در دولت است؛ حتماً افرادی که آلوده باشند جایشان در دولت نیست. باید سامانه جامع اطلاعاتی ایجاد کرد که همه داده‌های اطلاعاتی را بتوان رصد کرد».

 

 اکنون این وعده رئیس جمهور به مردم روی زمین نمانده و دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور به دستور رئیس جمهور ستاد خبری مبارزه با فساد را راه اندازی کرده است.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.