تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 34734

بیش از ۴۵درصد خانوارهای معیشت بگیر کمیته امداد اصفهان، زنان سرپرست خانوار هستند

بیش از ۴۵درصد خانوارهای معیشت بگیر کمیته امداد اصفهان، زنان سرپرست خانوار هستند

طی سه ماه گذشته در سال جاری مستمری مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شده است. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد خانوارهای معیشت بگیر، زنان سرپرست خانواده هستند، اظهار داشت: امسال ۱۱۹هزار و ۴۹۵ خانوار معیشت

Print Friendly, PDF & Email

طی سه ماه گذشته در سال جاری مستمری مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شده است.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه بیش از ۴۵ درصد خانوارهای معیشت بگیر، زنان سرپرست خانواده هستند، اظهار داشت: امسال ۱۱۹هزار و ۴۹۵ خانوار معیشت بگیر تحت حمایت این نهاد هستند که ۵۴ هزار و ۴۵۵ خانوار به سرپرستی زنان می باشند و امیدواریم برای خودکفایی این بخش از جامعه هدف بتوانیم با مساعدت خیران گام های موثری برداریم.

کریم زارع با تاکید براینکه در سه ماهه ابتدای امسال مستمری مددجویان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شده، ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۴۷ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان مستمری به خانواده های معیشت بگیر تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با اشاره به سرانه مستمری خانواده ها براساس بعد خانوار، افزود: هر ماه برای خانوارهای یک نفره ۶۶۰ هزار تومان، دونفره ۹۳۶ هزار تومان، سه نفره یک میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، چهارنفره یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و خانواده های پنج نفر به بالا ۲ میلیون و ۶۴ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: در حال حاضر ۵۱ هزار و ۶۴۶ خانوار یک نفره، ۳۸ هزار و ۱۶۶ خانوار دونفره، ۱۶ هزار و ۶۸۹ خانوار سه نفره، ۹هزار و ۲۴۰ خانوار چهار نفره و ۳هزار و ۷۷۰ خانوار پنج نفر به بالا تحت حمایت هستند که ماهیانه مستمری دریافت می کنند. 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.