تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر : 34796

برنده شدن در قرعه کشی، کلاهبرداری بود

برنده شدن در قرعه کشی، کلاهبرداری بود

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازدستگیری فردی که از طریق تماس با یکی از شهروندان و فریب وی با عنوان اینکه” شما برنده جایزه همراه اول شدید” از وی بالغ بر ۲۸ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “غلامرضا براتی” بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان خمینی

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازدستگیری فردی که از طریق تماس با یکی از شهروندان و فریب وی با عنوان اینکه” شما برنده جایزه همراه اول شدید” از وی بالغ بر ۲۸ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “غلامرضا براتی” بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان خمینی شهر مبنی بر اینکه شخصی با ترفند تماس از شرکت همراه اول و اعلام اینکه شما برنده جایزه همراه اول شده اید ، او را به پای عابر بانک کشانده و با گرفتن رمز دوم کارت عابربانک مبلغ ۲۸ میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه سرانجام هویت اصلی عامل این کلاهبرداری شناسایی و مشخص شد فرد کلاهبردار ،پول رابه چند حساب دیگر منتقل کرده است.
سرهنگ “براتی” با بیان اینکه حساب هایی که متهم اقدام به انتقال پول به آنها کرده بود، مسدود شدند، عنوان داشت: مأموران اقدامات لازم را برای بازگرداندن پول به شاکی انجام داده و در نهایت فرد کلاهبردار را نیز طی هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان گفت: شهروندان باید بدانند که در صورت برنده شدن در قرعه کشی هیچ سازمان و ارگانی از شهروندان رمزدوم دریافت نمی کند و آنها را پای عابر بانک نمی کشاند و بنابر این توصیه می کنیم به هیچ عنوان پاسخ اینگونه تماس ها را نداده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی و بانکی را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و فریب پیشنهادهای واهی عوام فریبانه کلاهبرداران را نخورند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.