تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 34822

کنگره بین المللی دیپلماسی ملل الگوی موفقی از یک حرکت علمی است

کنگره بین المللی دیپلماسی ملل الگوی موفقی از یک حرکت علمی است

معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم  که ریاست پنل دیپلماسی عمومی را در کنگره بین المللی دیپلماسی ملل را برعهده دارد، برگزاری این کنگره را یک تجربه موفق از مجامع علمی دانست. به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی ورسانه کنگره بین المللی دیپلماسی ملل اظهار داشت: تاکنون تجارب مختلفی داشتم اما حضور در این کنگره

Print Friendly, PDF & Email

معاون پژوهشی و قائم مقام رئیس فرهنگستان علوم  که ریاست پنل دیپلماسی عمومی را در کنگره بین المللی دیپلماسی ملل را برعهده دارد، برگزاری این کنگره را یک تجربه موفق از مجامع علمی دانست.
به گزارش دنیای اسرار:روابط عمومی ورسانه کنگره بین المللی دیپلماسی ملل اظهار داشت: تاکنون تجارب مختلفی داشتم اما حضور در این کنگره تجربه بسیار جالبی برایم بود و اینکه مجامع دانشجوی بسیار فعال وباسلیقه و پیگیر مسائل کشور باشند، در زمانی که کشور نیاز به چنین حرکت های دارد، تحسین برانگیز است.
وی با بیان اینکه متولیان کنگره بین المللی دیپلماسی ملل باید این حرکت را نشر دهند و الگویی برای دیگر انجمن های علمی شود، ادامه داد: کنگره های بین المللی دیگری نیز باید در حوزه های مختلف شکل بگیرد و انجمن های دیگر را دعوت کنند.
دکتر صالحی تصریح نمود: حضور سفرا و دیپلمات های کشورهای مختلف در این کنگره می تواند نماینده ای برای انتقال مواضع سیاسی کشورمان  به کشورهای خود باشند
وی گفت: سال های پیش در مقام وزارت علوم به دانشگاه اصفهان آمده بودم و امروز از عظمت این دانشگاه شگفت زده شدم .
معاون پژوهشی و قائم مقام فرهنگستان علوم همچنین با اشاره به سخنرانی سفیر کرواسی گفت: سخنان سفیر کرواسی که مبتنی  بر انسان محوری وانسان دوستی بود بسیار قابل توجه و حائز اهمیت بود.
وی در ادامه افزود:  سفیر کرواسی مطرح کرد که سعادت بشر در گروه حرکت کردن در مسیر درست است و انتقال پیام معنویت آرام آرام جای خود را باز کرده است.
دکتر صالحی با اشاره به اینکه لازم است تامل بیشتری روی دیپلماسی شهری به عنوان بخشی از دیپلماسی عمومی داشت، ادامه داد: در وزارت خارجه باید دیپلماسی شهرها شکل بگیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.