تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
کد خبر : 34843

برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و ارزشی و نظام بر آمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند 

برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و ارزشی و نظام بر آمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند 

    رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و. ارزشی و نظام برآمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند.   به گزارش دنیای اسرار،  حسین هرسیج در  پنل اقتصادی اتاق بازرگانی اظهار داشت: مهمترین تنش که در سطح بین المللی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و. در کشورهای اروپای شرقی

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برخی کشورها هنوز هویت انقلابی و. ارزشی و نظام برآمده از انقلاب را به رسمیت نمی شناسند.

 

به گزارش دنیای اسرار،  حسین هرسیج در  پنل اقتصادی اتاق بازرگانی اظهار داشت: مهمترین تنش که در سطح بین المللی پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و. در کشورهای اروپای شرقی رخ نمود تنش های هویت محور  است و این مهمترین تنش و. بحران است.

 

وی بیان داشت: سفرا و دیپلمات ها باید بجنگند برای حل این مسئله و تا این مسئله حل نشود مشکلاتی که تاکنون بوده تداوم میابد و منجر به افزایش ارتباطاتت نمی‌شود.

 

رئیس دانشگاه اصفهان اعلام کرد: متاسفانه برخی از کشورها هنوز که هنوز هویت انقلابی و ارزشی و نظام برآمده از انقلاب  را در مقام عمل  به رسمیت نمی شناسند و تا این هویت متفاوت به رسمیت شناخته نشود مشکلات ادامه دارد و. اگر می خواهید کمک. کنید به تقویت همکاری  در عرصه اقتصادی، تجارت، سیاسی و فرهنگی باید این مانع برداشته شود.

 

وی افزود :  بجای اینکه عده ای تظاهر و استکبار داشته باشند و برای خود  هویتی فراتر و مستکبرانه ترسیم کنند باید با فشارهای بین المللی  این هویت متقابل و چند سویه را به رسمیت قبول کنند تا مشکلات حل شود در غیر اینصورت مشکلات تداوم می یابد.

 

رئیس دانشگاه اصفهان تعامل و ارتباط بین دانشگاه ها، دیپلمات ها، سیاستمداران و اقتصاد را در مجموعه میدان دانست و گفت:مسجد امام  نماد فرهنگ، سیاست، قدرت و علم در کنار یکدیگر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.