تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 34882

فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است

فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ ساغند یزد: فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است طیب نیامدیرعامل فولاد مبارکه گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ ساغند یزد:

فولاد مبارکه روی سختکوشی و تلاش مردم این خطه سرمایه‌گذاری کرده است

طیب نیامدیرعامل فولاد مبارکه گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور سرآغاز تحولات جدی باشد.

 

به گزارش  دنیای اسرار: محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان گفت: سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه بیش از آن که بر روی خاک این سرزمین باشد، روی سخت‌کوشی و تلاش مردم این خطه است و امیدواریم که این حضور سرآغاز تحولات جدی باشد. فولاد مبارکه متعلق به جای‌جای میهن اسلامی، افتخار هر ایرانی و به وسعت ایران است. امروز در سرزمینی هستیم که به نام سردار دل‌ها، سردار حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده و این حضور قطعاً مایه برکت خواهد بود.

 

طیب‌نیا تاکید کرد: تولید فولاد همتراز با پیشرفت‌های تکنولوژیک کشور است و امیدواریم بتوانیم در تولید فولاد افتخارآفرینی‌ کنیم. با توسعه‌های انجام‌شده به لحاظ ذخایر سنگ آهن با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، بنابراین می‌طلبد که در حوزه اکتشاف، استخراج معادن عمیق، کم‌عیار و هماتیتی، سرمایه‌گذاری جدی انجام گیرد که فولاد مبارکه سعی داشته در این حوزه پیشتاز باشد و فرصت فراهم‌شده برای اکتشاف و استخراج معادن سنگ آهن قابل تقدیر است.

 

وی افزود: امروز فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در ساغند اردکان، اشتغال‌آفرینی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها نفر ایجاد می‌کند و فعالیت پررنگی در این منطقه را آغاز خواهد کرد که البته از گذشته این سرمایه‌گذاری‌ها وجود داشته و ادامه خواهد داشت. فولاد مبارکه در هر نقطه‌ای که حضور پیدا کرده موفق بوده و امیدواریم که در این منطقه نیز با کمک مسئولین، مردم این سرزمین را منتفع کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.