تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
کد خبر : 34901

معاونت هوش مصنوعی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان راه‌اندازی شد

معاونت هوش مصنوعی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان راه‌اندازی شد

  مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از راه‌اندازی معاونت هوش مصنوعی در این هلدینگ خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، محسن قدیری در جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت‌های صنعت پالایش و پخش کشور با بیان اینکه ما با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان موفق به تحقق همه اهدافمان شدیم،

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از راه‌اندازی معاونت هوش مصنوعی در این هلدینگ خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، محسن قدیری در جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت‌های صنعت پالایش و پخش کشور با بیان اینکه ما با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان موفق به تحقق همه اهدافمان شدیم، اظهار داشت: همه پروژه‌ها با SPI بالای ۹۸ درصد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استراتژی در پالایشگاه اصفهان تغییر کرده، ابراز داشت: ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان دیگر وابسته به نفت نیستیم و برای رسیدن به پتروپالایش در حال حرکت هستیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه بارها پیکربندی هلدینگ پتروپالایش اصفهان را تغییر دادیم، افزود: ما در نظر داریم که در سال ۱۴۰۵ از پالایشگاه به پتروپالایش تبدیل شویم.

قدیری با تاکید بر اینکه تحریم‌ها محدودیتی برای ما ایجاد نخواهد کرد، گفت: شرکت راهبر ترابر انرژی در آینده بزرگترین شرکت حمل و نقل ایران خواهد شد و تاکنون ۲۰۰ تانکر برای این شرکت خریداری شده و تمام اقدامات آن با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هماهنگ می‌شود.

برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌ها در هلدینگ پتروپالایش اصفهان

وی با بیان اینکه ما برای کاهش هزینه‌ها در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برنامه‌ریزی داریم، افزود: ما ابتدا استراتژی جسورانه را انتخاب کردیم و به دنبال آن پروژه‌های برنامه محور را تعریف و در نهایت ساختار هلدینگ را ایجاد کردیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به راه‌اندازی معاونت هوش مصنوعی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ابراز داشت: با فعالیت مناسبت این معاونت و قرار گرفتن آن در فرآیندهای هلدینگ میزان بهره وری ما ۱۰ برابر افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با وجود هوش مصنوعی دیگر نیازی به افراد متخصص نداریم، تصریح کرد: بیش از یک هزار تخصص در هوش مصنوعی تعریف شده و ما فقط دیتا را برای این هوش تعریف کنیم و خروجی‌های تخصصی را دریافت خواهیم کرد.

قدیری با اشاره به اینکه در بحث روابط عمومی نیز هوش مصنوعی کاربرد زیادی در زمینه تولید محتوا دارد، اضافه کرد: ما از تکنولوژی هوش مصنوعی عقب هستیم و باید این امر جبران شود، همه شرکت‌های معتبر دنیا به هوش مصنوعی تجهیز شده‌اند و ما نباید از این فناوری عقب بمانیم.

باید ارتباط سازمان‌ها با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ داده شود

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی حاصل هوش مصنوعی است، ادامه داد: باید ارتباط سازمان‌ها با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ داده شود ما در حال حاضر در بخشی از بخش‌ها مانند تدارکات کالا و بازاریابی و فروش از هوش مصنوعی استفاده می کنیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در حال پیاده سازی روش ای آر پی از روی اس ای پی آلمان هستیم، افزود: ۹ ماژول در سال جاری استفاده می شود و خروجی این برنامه به هوش مصنوعی وصل خواهد شد.

قدیری با بیان اینکه بلوغ ۴ منابع انسانی در پالایشگاه اصفهان تا پایان سال محقق خواهد شد و تا سال ۱۴۰۵ به سازمان یادگیرنده تبدیل خواهیم شد، افزود: مدیران ما به عنوان مربی در راستای ارتقای سطح دانش و تخصص کارکنانشان نقش آفرینی خواهند داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه استفاده از فناوری‌های نوین برای تولید انرژی ابراز داشت: در این زمینه مشعل پویا تا سال ۱۴۰۵ بیش از یک هزار مگاوات برق را تولید خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان