تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 34913

کشف ۳ تن عسل تقلبی در”خوانسار”

کشف ۳ تن عسل تقلبی در”خوانسار”

فرمانده انتظامی شهرستان”خوانسار“ازکشف ۳ تن عسل تقلبی و غیر بهداشتی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”علی سبحانی بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از تولید عسل های غیر بهداشتی و تقلبی در یک کارگاه

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان”خوانسار“ازکشف ۳ تن عسل تقلبی و غیر بهداشتی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”علی سبحانی بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از تولید عسل های غیر بهداشتی و تقلبی در یک کارگاه مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از بررسی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل حضور یافته و در بازرسی ازاین کارگاه ۳ تن عسل غیر بهداشتی وتقلبی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش عسل های مکشوفه را ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه کارگاه مذکور با دستور قضائی پلمب و مالک آن نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با هدف کاهش ناهنجاری های اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد و با کسانی که به خاطر منافع خود سلامت مردم را نادیده گرفته قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان نیز تقاضا می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان