تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
کد خبر : 34965

تامین آب شرب اقامتگاه های بین راهی توسط آبفای استان اصفهان

تامین آب شرب اقامتگاه های بین راهی توسط آبفای استان اصفهان

  در نشست مدیرعامل آبفای استان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان مطرح شد؛ تامین آب شرب اقامتگاه های بین راهی توسط آبفای استان اصفهان در نشست مدیر عامل آبفای استان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان که به منظور توسعه تعامل و خدمت رسانی

Print Friendly, PDF & Email

 

در نشست مدیرعامل آبفای استان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان مطرح شد؛

تامین آب شرب اقامتگاه های بین راهی توسط آبفای استان اصفهان

در نشست مدیر عامل آبفای استان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان که به منظور توسعه تعامل و خدمت رسانی به مردم برگزار گردید، بر لزوم تامین آب شرب اقامتگاه های بین راهی تاکید شد.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با بیان اینکه استان اصفهان با وسعت ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع، انواع شبکه‌های بزرگراهی، آزادراهی، اتوبانی و روستایی کشور را در خود جای داده است، گفت: آبفای استان اصفهان به عنوان یک شرکت جهادی و خدمت رسان، تمام تلاش خود را در راستای تامین نیاز مردم به آب شرب پایدار به کار می بندد.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مساحت و کاربری بخش های مختلف اقامتگاه های بین جاده ای، تعداد کارکنان ثابت و تعداد تقریبی مسافران را برای برآورد میزان تامین آب مورد نیاز در اختیار آبفای استان اصفهان قرار دهد تا در خصوص تامین آب، اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه فرزاد دادخواه، مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهر اصفهان از همکاری آبفا در تامین نیازهای آبی اقامتگاه های بین راهی تشکر کرد و گفت: هر چه تعامل بین ادارات بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم سریع تر و بهتر انجام خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص انشعاب آب اداره راه تیران، جندق، خوانسار و مسجد سه راهی پلیس راه شاهین شهر و همچنین جا به جایی تاسیسات زیرگذرهای فیلور و رحمت آباد بحث و تبادل نظر شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.