تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 34995

مدیر عامل آبفای استان در پویش «مدیران پاسخگو» شرکت کرد

مدیر عامل آبفای استان در پویش «مدیران پاسخگو» شرکت کرد

  به گزارش دنیای اسرار:همزمان با شب تاسوعای حسینی مدیر عامل آبفای استان اصفهان با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت در پویش مدیران پاسخگو شرکت کرد و جوابگوی تماس‌های مردمی از طریق سامانه ۱۲۲ در خصوص مشکلات آب و فاضلاب بود. حسین اکبریان همچنین در این تماس‌ها موارد مربوط به افت فشار

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار:همزمان با شب تاسوعای حسینی مدیر عامل آبفای استان اصفهان با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت در پویش مدیران پاسخگو شرکت کرد و جوابگوی تماس‌های مردمی از طریق سامانه ۱۲۲ در خصوص مشکلات آب و فاضلاب بود.

حسین اکبریان همچنین در این تماس‌ها موارد مربوط به افت فشار آب در برخی از نقاط شهر اصفهان را بررسی و ضمن تشکر و قدردانی از بردباری و سعه صدر مردم در این ایام از پیگیری‌ها و تلاش مجموعه آبفا در جهت تامین خواسته مردم بصورت تلفنی با آنها گفتگو کرد.

گفتنی است هدف از اجرای این پویش تعامل مستقیم مدیران آبفای استان با مردم به منظور ارتقای خدمات شرکت است تا تمهیدات بیشتر و بهتری برای حل مشکلات اتخاذ شود.

شایان ذکر است فرآیند ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان اصفهان از طریق درگاه های ارتباطی مختلف آغاز و با ثبت درخواست و ارجاع به واحدهای عملیاتی و انجام درخواست و در نهایت با اطلاع رسانی به مشترک پایان می پذیرد. این فرآیند، مکانیزه، هوشمند، قابل ردیابی و پیگیری و نظارت بوده و تجربه مشتری در اولویت قرار دارد و درگاه های ارتباطی مشتریان با شرکت آبفای استان اصفهان شامل نرم افزار تلفن همراه، ایمیل، پورتال (چت آنلاین)، تلفن ۱۲۲ ، صندوق صوتی، شبکه های اجتماعی و پیامک می شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.