تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 35054

۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان

۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان

  سامانه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا پایان مردادماه پذیرای ثبت نام آثار متقاضی در این دوره از جشنواره به میزبانی اصفهان خواهد بود.   ۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به گزارش دنیای اسرار: متقاضیان حضور در سی و پنجمین جشنواره

Print Friendly, PDF & Email

 

سامانه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا پایان مردادماه پذیرای ثبت نام آثار متقاضی در این دوره از جشنواره به میزبانی اصفهان خواهد بود.

 

۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان

به گزارش دنیای اسرار: متقاضیان حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ابتدای مرداد با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی‌های www.icff.ir یا https://portal.icff.ir و انتخاب گزینه «ثبت نام در جشنواره» می‌توانند نسبت به ثبت نام آثار خود طبق فراخوان اعلام شده اقدام کنند و این فرآیند تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

متقاضیان حضور در سی‌وپنجمین جشنواره در صورت نیاز به ارتباط با دبیرخانه جشنواره می‌توانند به نشانی خیابان، ولی عصر، نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش خیابان لنکران، پلاک ۲۴۵۴ طبقه پنجم مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۸۸۱۹۴۲۳۵ – ۸۸۱۹۴۲۴۸ تماس بگیرند.

 

به گزارش دنیای اسرار:دوره سی و پنجم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مهر امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

 

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان