تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 35056

پیامک” شما برنده جایزه همراه بانک شده اید ” کلاهبرداری بود

پیامک” شما برنده جایزه همراه بانک شده اید ” کلاهبرداری بود

   فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی فردی که با ترفند اینکه ارسال پیامکی با عنوان “شما برنده جایزه همراه بانک شده اید” از یک شهروند بالغ بر ۱۲۵میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “غلامرضا براتی”بیان داشت:  یکی از شهروندان شهرستان خمینی شهر با در دست داشتن مرجوعه قضائی به

Print Friendly, PDF & Email

 

 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی فردی که با ترفند اینکه ارسال پیامکی با عنوان “شما برنده جایزه همراه بانک شده ایداز یک شهروند بالغ بر ۱۲۵میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “غلامرضا براتی”بیان داشت:  یکی از شهروندان شهرستان خمینی شهر با در دست داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتای شهرستان خمینی شهر مراجعه و اعلام داشت که شخصی با ارسال پیامکی با عنوان اینکه “شما برنده جایزه همراه بانک شده اید” وی را به پای عابر بانک کشانده و با گرفتن رمز دوم کارت عابربانک مبلغ ۱۲۵ میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است .

وی افزود: با اظهارات این شهروند موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفته و با  انجام یک سری اقدامات علمی وتخصصی سرانجام هویت اصلی عامل این کلاهبرداری شناسایی و مشخص شد فرد کلاهبردار ،پول رابه چند حساب دیگر منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه حساب هایی که کلاهبردار اقدام به انتقال پول به آنها کرده بود، مسدود شدند، عنوان داشت: در این خصوص فرد کلاهبردار دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده و اقدامات لازم نیز برای بازگرداندن پول به شاکی انجام گرفت.

سرهنگ براتی در خاتمه گفت: شهروندان باید بدانند که در صورت برنده شدن در قرعه کشی هیچ سازمان و ارگانی از شهروندان رمزدوم دریافت نمی کند و آنها را پای عابر بانک نمی کشاند و بنابر این توصیه می کنیم به هیچ عنوان پاسخ اینگونه تماس ها را نداده و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی و بانکی را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند و فریب پیشنهادهای واهی عوام فریبانه کلاهبرداران را نخورند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان