تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 35060

برگزاری دوره های آموزشی و تقدیر از برگزیدگان کسب و کار دیجیتال اصفهان

برگزاری دوره های آموزشی و تقدیر از برگزیدگان کسب و کار دیجیتال اصفهان

۱ رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان خبر داد: برگزاری دوره های آموزشی و تقدیر از برگزیدگان کسب و کار دیجیتال اصفهان   مهندس کاظم آیت اللهی با اعلام این خبر گفت: اصفهان میزبان دومین رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتال است که در ۱۴ الی ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email

۱

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره های آموزشی و تقدیر از برگزیدگان کسب و کار دیجیتال اصفهان

 

مهندس کاظم آیت اللهی با اعلام این خبر گفت: اصفهان میزبان دومین رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتال است که در ۱۴ الی ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

به گزارش دنیای اسرار:رئیس رویداد کسب و کارهای دیجیتال اصفهان افزود: این سازمان سال گذشته رویداد تجارت الکترونیک را برگزار کرده بود و به دنبال آن امسال با توجه به اینکه هدف گذاری بسیار متقنی برای توسعه سهم اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور و به خصوص در استان اصفهان انجام شد، با همراهی همه حامیان یک برنامه کامل در سه بخش برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: در بخش اول، ۱۶ دوره آموزشی با استفاده از مدرسین مجرب برنامه‌ریزی شده است که به صورت حضوری و مجازی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی افزود: علاوه بر این ما در این رویداد، چالش‌های حوزه کسب و کار دیجیتال را با صاحبان کسب و کار مطرح کرده و آن را در معرض اطلاع صاحبان ایده و کارافرینان قرار می دهیم و درنهایت امیدواریم بتوانیم این چالش‌ها را به کمک افراد و شرکتهای توانمند حل نماییم.

مهندس آیت اللهی با اشاره به دیگر برنامه های این رویداد اظهار کرد: برنامه سوم این رویداد، انتخاب برگزیدگان و یا کسانی است که در زمینه کسب و کار دیجیتال پیشرو هستند که در این بخش هم چند محور پیش بینی شده و در آن سازمان‌های مختلف در حوزه های سلامت، گردشگری و… ارزیابی خواهند شد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان با اشاره به مراسم اختتامیه این رویداد گفت: همایش اختتامیه در اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر تقدیر از برگزیدگان، سخنرانی های علمی جذابی برای علاقه مندان ارایه خواهد شد.

کاظم آیت اللهی در پایان تصریح کرد: امیدواریم علاقه مندان و شرکت کنندگان در این رویداد با جدید ترین روندهای کسب و کار همگام با انقلاب صنعتی چهارم آشنا شده و در مسیر رشد و پیشرفت استان اصفهان و کشور گام های ارزنده تری برداریم.

 

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت رویداد به نشانی ecomdev.ir مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان