تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 35096

حذف دریافت مبلغ حق الاشتراک تلفن ثابت بعد از مصوبه مجمع عمومی مخابرات

حذف دریافت مبلغ حق الاشتراک تلفن ثابت بعد از مصوبه مجمع عمومی مخابرات

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران: حذف دریافت مبلغ حق الاشتراک تلفن ثابت بعد از مصوبه مجمع عمومی مخابرات مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: دریافت مبلغ حق الاشتراک تلفن ثابت بعد از مصوبه مجمع عمومی مخابرات حذف شده است به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا بیدخام دربارۀ موضوع

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:
حذف دریافت مبلغ حق الاشتراک تلفن ثابت بعد از مصوبه مجمع عمومی مخابرات
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: دریافت مبلغ حق الاشتراک تلفن ثابت بعد از مصوبه مجمع عمومی مخابرات حذف شده است

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا بیدخام دربارۀ موضوع حق اشتراک ماهانه تلفن ثابت عنوان کرد: براساس مصوبۀ مجمع سهامداران شرکت مخابرات ایران منتهی به اسفند سال گذشته، مبلغ حق اشتراک ماهانه از کلیۀ قبض‌های تلفن ثابت مشترکان شرکت مخابرات ایران حذف شد.

وی تصریح کرد: مبلغ حق‌اشتراک مشترکان تلفن ثابت دایر از هفت هزار تا بیست هزار ریال بود که بعد از مصوبۀ مجمع شرکت مخابرات، دریافت آن از مشترکان متوقف شد، این اتفاق از خرداد ماه سال جاری اجرایی شد اما تصمیمش پیش از ابلاغ نظر دیوان در مجمع عمومی منتهی به اسفند سال گذشتۀ مخابرات گرفته شده بود.

بیدخام در پاسخ به این سوال که دیوان در ابلاغ خود عنوان کرده است که مبالغ دریافتی گذشته نیز باید به مشترکان بازگردانده شود، این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد، تصریح کرد: امکان برگشت این وجوه به مشترکان را به صورت حقوقی کارشناسی وبررسی خواهیم کرد.

مدیر کل ارتباطات شرکت مخابرات در رابطه با امکان تسویه این مبلغ از محل کسر هزینۀ پرداختی مشترکان گفت: این کار شدنی است. البته اکنون همانطور که گفتم طبق مصوبۀ مجمع شرکت مخابرات از خرداد مبالغی تحت عنوان مورد اشاره از مردم دریافت نمی‌شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.