تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 35298

رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه

رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان مبارکه پیگیری شد؛ رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه در جلسه مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان مبارکه مصوبات لازم الاجرا در راستای پیش برد پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان اخذ شد. به گزارش دنیای اسرار؛ همزمان با

Print Friendly, PDF & Email

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان مبارکه پیگیری شد؛
رفع موانع اجرایی طرح‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه
در جلسه مشترک شورای اداری استان اصفهان و شهرستان مبارکه مصوبات لازم الاجرا در راستای پیش برد پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان اخذ شد.
به گزارش دنیای اسرار؛ همزمان با سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان مبارکه، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان با همراهی جمعی از معاونین و روسای ذیربط به این شهرستان عزیمت کردند.

بازدید از منطقه کارگاهی زیباشهر، تونل سیمان سپاهان، منطقه کارگاهی دیزیچه پروژه ادامه چهاربانده امام رضا (ع)، مسکن مهر دیزیچه، پل محله وینیچه و طرح نهضت ملی مسکن مبارکه همچنین ملاقات مردمی و حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان بخش‌هایی از برنامه این سفر یک روزه در شهرستان مبارکه بود.

در طی این سفر از شهر جدید مجلسی بازدید میدانی بعمل آمد و ضمن بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی این شهر و مسائل و مشکلات موجود، جهت رفع موانع اجرایی راهکارهای عملی ارائه شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان مبارکه برگزار و در این جلسه پرونده فعالین اقتصادی شهرستان به صورت اختصاصی و همچنین پرونده عمومی شهرستان در حوزه تکمیل زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی بررسی و مواردی به تصویب رسید.

ملاقات مردمی نیز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان درفرمانداری شهرستان مبارکه و محل اجرای پروژه هایراه وشهرسازی انجام شد که ضمن دیدار و گفتگوی بدون واسطه با ۱۰ ها نفر از مردم این شهرستان مسائل و مشکلات آنان در حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان مبارکه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار و در طی آن اهم موضوعات در حوزه‌های مختلف بررسی شد و مواردی نیز جهت اجرا و پیگیری آتی به تصویب رسید.

قاری‌قرآن در حاشیه این نشست در خصوص موارد مطرح شده اظهار کرد: در نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان مبارکه ۲۳ دستور کار در حوزه‌های راه، زیرساختی، خدمات رسانی و … بررسی شد و توانستیم مصوباتی را نیز در حوزه راه و شهرسازی اخذ کنیم.

وی افزود: مبحث تسریع و تکمیل پروژه خط دوم مبارکه- مجلسی – بروجن و آبرسانی و شبکه آب مسکن‌مهر شهر دیزیچه از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که مشکلات اجرایی آن با مشورت اعضا تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: موضوع طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مورد نیاز، الحاق اراضی به محدوده شهری در جلسات جداگانه‌ای بررسی و تصمیم‌گیری شد.

وی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه عنوان کرد: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در شهرهای مبارکه، زیباشهر، دیزیچه، طالخونچه و کرکوند ثبت نام کردند که از این تعداد پس از پالایش‌های لازم افزون بر ۹۰۰ نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند.

قاری قرآن گفت: تاکنون ۱۵۱ نفر در شهر مبارکه واریز وجه داشته‌اند که به همین تعداد تخصیص زمین انجام شده و در مجموع برای ۶۳۲ واحد تخصیص زمین شده است

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.