تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 35302

اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

برگزاری اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد. به گزارش دنیای اسرار: اولین نمایشگاه نظام مدیریت سبز و همایش بیمارستان سبز با حضور روحی، رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان، رئیس اداره روابط عمومی و رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد. حمید مقاره دهکردی

Print Friendly, PDF & Email

برگزاری اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان
اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: اولین نمایشگاه نظام مدیریت سبز و همایش بیمارستان سبز با حضور روحی، رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان، رئیس اداره روابط عمومی و رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

حمید مقاره دهکردی رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان در این همایش گزارشی از نحوه مصرف و همچنین اقدامات انجام شده در بیمارستان برای صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه داد .

در ادامه رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان ضمن ارایه گزارشی از مصرف انرژی در کشور و یارانه های مربوط در این زمینه گفت:بر خلاف تصور عموم باید به این نکته اشاره کنیم که مصرف گاز و برق و آب همانند زنجیر به همدیگر مرتبط هستند و صرفه جویی در مصرف برق، صرفه جویی در مصرف گاز هم هست .

پژمان روحی به فرهنگ سازی مصرف انرژی اشاره کرد و گفت :محیط زیست دیگر موضوع فانتزی نیست و بقای ما در گرو حفظ منابع انرژی و محیط زیست است و ما منابع انرژی را از گذشتگان به ارث نبردیم بلکه از آیندگان به امانت گرفته ایم .

در پایان همایش، رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان ضمن تشکر از رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان و مسئولین دخیل در بهینه سازی مصرف از کارهای انجام شده در بیمارستان در خصوص صرفه جویی مصرف انرژی ابراز خوشنودی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.