تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 35313

تقابل خط حمله آتشین سپاهان با دفاع مستحکم استقلال جذاب است

تقابل خط حمله آتشین سپاهان با دفاع مستحکم استقلال جذاب است

پیشکسوت و کارشناس فوتبال: تقابل خط حمله آتشین سپاهان با دفاع مستحکم استقلال جذاب است پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تقابل خط حمله آتشین تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با دفاع مستحکم استقلال تهران در سومین هفته لیگ برتر جذاب است و نوید یک دیدار مهیج و دیدنی را می‌دهد. به گزارش دنیای اسراربه نقل

Print Friendly, PDF & Email

پیشکسوت و کارشناس فوتبال:
تقابل خط حمله آتشین سپاهان با دفاع مستحکم استقلال جذاب است
پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تقابل خط حمله آتشین تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با دفاع مستحکم استقلال تهران در سومین هفته لیگ برتر جذاب است و نوید یک دیدار مهیج و دیدنی را می‌دهد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا:حسن حاج‌ رسولیها  اظهارداشت: تحلیل و بررسی بازی‌های اول و دوم هر ۲ تیم حاکیست که سپاهان در این فصل از خط حمله خوب و به اصطلاح آتشین سود می‌برد و از طرف دیگر استقلال دفاع مستحکم و قابل اعتمادی دارد، بنابراین رویارویی آنها با یکدیگر تماشایی است.

وی اضافه کرد: سپاهان در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و توانست به ویژه بازیکنان شاخص هجومی جذب کند و تا حد زیادی برای لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا آماده شود.

این کارشناس فوتبال افزود: بازی در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی از جمله استقلال تهران آسان نیست لذا سپاهان می‌تواند از این مزیت مهم استفاده و سه امتیاز مسابقه را به حساب خود واریز کند تا باز هم بتواند صدرنشین باشد.

حاج رسولیها خاطرنشان کرد: از سوی دیگر هر یک از تیم‌های سپاهان و استقلال از مسابقات قبلی خود حداکثر امتیاز را به‌دست آورده اند و برای ادامه موفقیت و کسب سومین برد تلاش می‌کنند بنابراین به زیبایی این رویارویی خواهد افزود.

تیم ذوب آهن اسیر اشتباهات فردی است

وی درباره مسابقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در تهران نیز گفت: ذوب آهن تیم خوبی نشان داده اما مانند فصل قبل در بسیاری از موقعیت‌ها اسیر اشتباهات فردی می‌شود و همین موضوع دلیل اصلی از دست دادن امتیازات است.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: به نظرم تقابل این تیم‌ها در ورزشگاه آزادی نیز جذاب و دیدنی است، چرا که ذوب آهن حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود و قادر است با امتیاز تهران را ترک کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران از چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال هر یک با ۶ امتیاز در رده اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌اند.

همچنین مسابقه پرسپولیس رده سومی و ذوب آهن تیم هفتم جدول، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.