تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 35375

آغاز فرایند گزینش برای تبدیل وضعیت نیروهای آبفای استان اصفهان از قرارداد مدت معین به دائم

آغاز فرایند گزینش برای تبدیل وضعیت نیروهای آبفای استان اصفهان از قرارداد مدت معین به دائم

فرایند گزینش برای تبدیل وضعیت ۱۴۰ نفر از نیروهای آبفا از قرارداد مدت معین به قرارداد دائم آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار:معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان در این جلسه عنوان کرد: عشق به کار و تعلق سازمانی موجب پیشرفت افراد در حرفه شان می شود که نتیجه آن ارائه خدمات بیشتر

Print Friendly, PDF & Email

فرایند گزینش برای تبدیل وضعیت ۱۴۰ نفر از نیروهای آبفا از قرارداد مدت معین به قرارداد دائم آغاز شد.

به گزارش دنیای اسرار:معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان در این جلسه عنوان کرد: عشق به کار و تعلق سازمانی موجب پیشرفت افراد در حرفه شان می شود که نتیجه آن ارائه خدمات بیشتر به اجتماع است.
کاظم جعفری به ویژگی های کارمندان برجسته پرداخت و خاطر نشان ساخت: کارکنان برجسته پیشنهادهای نوآورانه می دهند، تاثیر گذار و آینده نگر هستند و ارتباطات خوبی با افراد داخل و بیرون سازمان برقرار می کنند.
همچنین علیرضا مکارمی نیا، مدیر دفتر گزینش آبفای استان اصفهان در جلسات تکمیل فرم های گزینش که طی دو روز برگزار شد، عنوان کرد: پس از تکمیل فرم اطلاعات فردی، تحویل مدارک، انجام تحقیقات، مصاحبه و اخذ استعلامات مورد نیاز، مستندات برای هسته گزینش شرکت مهندسی آبفای کشور ارسال می شود تا آرای مربوطه در این خصوص صادر شود.
کورش منوچهری، مدیر امور کارکنان شرکت نیز در این جلسه، بر اهمیت مرتبط بودن نوع کار با رشته تحصیلی در ارتقای گروه شغلی کارکنان تاکید نمود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.