تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر : 35379

۲۲۱ مصوبه در جلسات کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان

۲۲۱ مصوبه در جلسات کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان

از ابتدای امسال تصویب شد؛ ۲۲۱ مصوبه در جلسات کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امسال تا کنون ۲۲۳ مصوبه برآیند جلسات کمیسیون ماده پنج استان بوده است گفت: جلسات کارگروه امور زیربنایی نیز ۲۲۱ مصوبه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری

Print Friendly, PDF & Email

از ابتدای امسال تصویب شد؛
۲۲۱ مصوبه در جلسات کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان
معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امسال تا کنون ۲۲۳ مصوبه برآیند جلسات کمیسیون ماده پنج استان بوده است گفت: جلسات کارگروه امور زیربنایی نیز ۲۲۱ مصوبه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و … داشته است.
به گزارش دنیای اسرار:محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با اشاره به اینکه وظایف حوزه شهرسازی و معماری به چند بخش و سرفصل تقسیم می‌شود، اظهار کرد: راهبری و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری و راهبری و نظارت بر تهیه و اجرای طرح‌های توسعه عمران از جمله وظایف این معاونت است.

وی، راهبری و نظارت بر اجرای آیین‌نامه‌های مربوط به نحوه بررسی و تصویب طرح‌های توسعه عمران، راهبری دبیرخانه‌های کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج استان، راهبری و نظارت بر طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در سطوح ملی و نظارت بر تنظیم قرارداد مهندسین مشاور را از دیگر وظایف این حوزه برشمرد.

بنائیان خاطر نشان کرد: از اولویت‌های ما در حوزه معماری و شهرسازی تهیه طرح‌های تفصیلی استان اصفهان است.

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طرح‌های جامع برای اکثر شهرهای استان تهیه شده است، افزود: در سال‌های اخیر قرارداد تهیه طرح‌های تفصیلی برای اکثر شهرهای استان اصفهان منعقد شده و به گونه ای برنامه‌ریزی بعمل آمده است که تا یکی دو سال آینده تمامی شهرهای استان ‌که مشمول تهیه طرح تفصیلی هستند از این طرح برخوردار شوند.

بنائیان اضافه کرد: در سال۱۴۰۰ تعداد ۲۳ جلسه کمیسیون ماده پنج در استان اصفهان برگزار شد که ۳۱۳ مصوبه داشت، حدود ۱۶ جلسه خاص طرح‌های تفصیلی برگزار و ۲ طرح تفصیلی نیز ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز تعداد جلسات کمیسیون ماده پنج استان اصفهان تقریبا ۲ برابر شد و در ۴۶ جلسه این کمیسیون ۷۵۰ مصوبه اخذ کردیم که از این تعداد ۲۸ مصوبه مربوط به طرح‌های تفصیلی بوده و هفت طرح تفصیلی نیز در سال گذشته ابلاغ شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ جلسه کمیسیون ماده پنج برگزار شده که ۲۲۳ مصوبه داشته، ۱۳ جلسه و مصوبه درخصوص طرح‌های تفصیلی بوده که در سالجاری ۳ طرح تفصیلی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در خصوص تعیین کاربری مواردی که در خارج از محدوده شهرها می‌باشد در کارگروه امور زیربنایی انجام می‌شود، گفت: در این زمینه سال ۱۴۰۰ پنج نشست کارگروه امور زیربنایی در استان اصفهان برگزار شد.

بنائیان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ هشت جلسه کارگروه امور زیربنایی در استان برگزار و ۷۵۰ مصوبه داشته، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار جلسه کارگروه برگزار شده که ۲۲۱ مصوبه در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و … داشته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.