تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
کد خبر : 35425

بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال

بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد: بهربرداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال خبر داد. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

بهربرداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از بازار جدید کوثر ۲ در سپاهان‌شهر تا آبان‌ امسال خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر گفت: فروشگاه کوثر شماره ۲ واقع در سپاهان‌شهر، سال ۸۹ در فضایی به مساحت هزار مترمربع احداث شد، اما با توجه به درخواست مشتریان ظرفیت آن نسبت به جمعیت مخاطب و نیاز شهروندان به تنوع محصولات متناسب نبود.

او ادامه داد: بر این اساس، زمینی در مجاورت این فروشگاه به مساحت ۲ هزار و ۱۱۰ مترمربع با همکاری شهرداری منطقه ۵ تملک شد و در حال حاضر عملیات احداث بازار جدید در حال تکمیل است و تا آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه بازار کوثر ۹ واقع در پل تمدن هم که به‌منظور بازسازی تعطیل شده است، از ابتدای زمستان امسال آماده خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود، افزود: عملیات احداث بازار کوثر ۱۶ واقع در شهرک شهید کشوری نیز ابتدای ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازار کوثر ۱۱ جنب پارک قلمستان که به دلیل نبود ایمنی تخریب شده است، تا نیمه دوم سال آینده به چرخه فعالیت باز می‌گردد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.