تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 35501

ویدئومتری ۱۵۰ کیلومتر از شبکه های فاضلاب شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر

ویدئومتری ۱۵۰ کیلومتر از شبکه های فاضلاب شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر

اطلاعات برداشت شده در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد. عملیات ویدئومتری شبکه های فاضلابِ در مدار بهره برداری مناطقی از شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر به طول ۱۵۰ کیلومتر انجام و اطلاعات عملیات برداشت شده طبق استاندارد جهانی WRC در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد.

Print Friendly, PDF & Email

اطلاعات برداشت شده در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد.

عملیات ویدئومتری شبکه های فاضلابِ در مدار بهره برداری مناطقی از شهر اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر به طول ۱۵۰ کیلومتر انجام و اطلاعات عملیات برداشت شده طبق استاندارد جهانی WRC در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آبفای کشور بارگذاری شد.
به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه این عملیات بر روی شبکه های فاضلاب تا قطر ۴۰۰ میلیمتر صورت گرفته است، گفت: آبفای اصفهان جز اولین شرکت ها در سطح کشور است که اطلاعات ویدئومتری فاضلاب را برداشت و در این سامانه بارگذاری نموده است.
حسین اکبریان خاطر نشان ساخت: با انجام عملیات فوق و بررسی اطلاعات وارد شده در این سامانه می توان نسبت به تجزیه و تحلیل داده ها اقدام کرد و شبکه های فرسوده ای که رتبه سازه ای آنها نسبت به نُرم استاندارد بالاتر است را جهت تعمیرات و اصلاح در دستور کار قرار داد تا از هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید.
وی احداث، نگه داری و بهره برداری از شبکه های فاضلاب به خصوص در کلان شهر ها را یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: آنچه ذهن مسئولین را به خود مشغول نموده بروز نقص های فراوان در این شبکه هاست که موجب تحمیل هزینه های زیادی برای ترمیم و بازسازی این خطوط می شود و انجام ویدئومتری فاضلاب این مشکل را تا حد زیادی حل خواهد کرد.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزایش عمرشبکه ها و فرسودگی آنها را عامل اصلی بروز مشکلات در شبکه های فاضلاب اصفهان دانست و گفت: خسارت های وارده، هزینه بسیار بالایی را به شرکت تحمیل می کند و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت مدیریت صحیح و سریع بر تأسیسات، کاهش هزینه ها، افزایش رفاه و آسایش اجتماعی جوامع شهری را به دنبال دارد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.