تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر : 35556

کشف اموال مفقود شده گردشگر آلمانی

کشف اموال مفقود شده گردشگر آلمانی

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: گردشگر آلمانی که مقداری از اموال خود را مفقود کرده بود با تیزبینی ماموران کلانتری بیده اموال او کشف و تحویل وی شد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” محمود رضا صادقی ” بیان داشت: در پی مراجعه حضوری گردشگر آلمانی حاضر در شهرستان به پلیس مبنی بر مفقودی اموالش از قبیل لپ

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: گردشگر آلمانی که مقداری از اموال خود را مفقود کرده بود با تیزبینی ماموران کلانتری بیده اموال او کشف و تحویل وی شد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ ” محمود رضا صادقی ” بیان داشت: در پی مراجعه حضوری گردشگر آلمانی حاضر در شهرستان به پلیس مبنی بر مفقودی اموالش از قبیل لپ تاپ، دوربین عکاسی، تعدادی از وسایل شخصی سفر و مقدار ۶۸۰ دلار وجه نقد در یکی از محلات گردشگر پذیر شهرستان، بلافاصله اقدامات ماموران انتظامی کلانتری بیده برای امداد رسانی به این توریست آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با بررسی های میدانی پلیس در نهایت تمامی اموال مفقود شده این گردشگر آلمانی توسط ماموران انتظامی کلانتری بیده در اطراف یکی از باغات شهرستان در کمتر از ۲ ساعت کشف و صحیح و سالم تحویل وی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده این توریست آلمانی نزدیک به ۱۴ هزار دلار بوده است خاطر نشان کرد: حسن نیت و تلاش پلیس برای کمک رسانی به این گردشگر موجب رضایت مندی مهمان آلمانی این شهرستان از خدمت رسانی ماموران پلیس شد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان