تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 35558

مشارکت ۲۹۸ مدرسه در”طرح مدارس همدل” برای تحصیل دانش آموزان نیازمند اصفهانی

مشارکت ۲۹۸ مدرسه در”طرح مدارس همدل” برای تحصیل دانش آموزان نیازمند اصفهانی

۹۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در طرح “ مدارس همدل” به صورت رایگان تحصیل می کنند. به گزارش  دنیای اسرار:نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه شکوفا شدن استعداد دانش آموزان نیازمند، با حمایت خیران اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: اجرای طرح ملی مدارس

Print Friendly, PDF & Email

۹۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در طرح “ مدارس همدل” به صورت رایگان تحصیل می کنند.
به گزارش  دنیای اسرار:نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه شکوفا شدن استعداد دانش آموزان نیازمند، با حمایت خیران اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: اجرای طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی و با هدف موفقیت در تحصیل و کسب مشاغل عالی، بهترین شیوه توانمندسازی جامعه هدف در کمیته امداد است.

نبی اله اله دادی از همراهی ۲۹۸ مدرسه در طرح مدارس همدل خبر داد و ادامه داد: ۲۱۵ مدرسه مشارکت کننده در این طرح از مدارس غیرانتفاعی و مابقی مدرسه هیات امنایی هستند.

وی با اشاره به حضور ۹۰۰ دانش آموز مورد حمایت در این طرح، افزود: این دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه با مشارکت مدیران نیکوکار، در این مدارس به گونه ای که در دریافت خدمات مختلف آموزشی، احساس تبعیض و تفاوت با سایرین نمی کنند، درحال تحصیل هستند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه گسترش و تامین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی از جمله اهداف این طرح است، گفت: این طرح به عنوان راهبرد کمیته امداد در راستای توسعه تعاملات انسان دوستانه و خیرخواهانه با همکاری آموزش و پرورش و با هدف بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت در حال اجرا می باشد.

گفتنی است؛ طی مراسمی بصورت نمادین از تعدادی از مدیران مدارس همدل تجلیل به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.