تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 35566

رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

پوستر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دراصفهان رونمایی شد. رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به گزارش  دنیای اسرار، سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان با حضور مدیران شهری و نمایندگان سینمای کشور در اصفهان رونمایی شد. دبیر

Print Friendly, PDF & Email

پوستر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دراصفهان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
به گزارش  دنیای اسرار، سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان با حضور مدیران شهری و نمایندگان سینمای کشور در اصفهان رونمایی شد.

دبیر این دوره از جشنواره کودک در خصوص طراحی پوستر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان گفت: طرح‌های مختلفی وجود داشت که در نهایت پوستری با رنگ آبی که در معماری ایرانی و اسلامی رنگ هویتی است و جز رنگ‌های نمادین است را انتخاب کردیم که پوستر این رویداد فرهنگی را «بهزاد خورشیدی» هنرمند گرافیست طراحی کرده است.

مجید زین‌العابدین افزود:سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: بیش از ۱۳۵ نفر داوطلب داوری جشنواره شدند و حدود ۳۷۷ نفر هم برای خبرنگاری آن درخواست دادند. امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان جشنواره پر نشاطی داشته باشیم.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان بیان کرد: به دنبال انتشار فراخوان آزمون خبرنگاران کودک و نوجوان، تعداد ۳۷۷ نوجوان شامل ۲۶۱ نوجوان دختر و ۱۱۶ نوجوان پسر ثبت‌نام کردند که نسبت به جشنواره دوره قبل رشد ۳ برابری داشته است.

در ادامه معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با بیان اینکه جشنواره کودک و نوجوان بعد از سی و پنج دوره به بلوغ رسیده است، گفت: ما به‌دنبال این هستیم که جشنواره فیلم کودک و نوجوانان را در تمامی محله‌های اصفهان اجرا کنیم.

کمال حیدری با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلفی در مهرماه اصفهان گفت: بهترین و زیباترین اتفاق جشنواره فیلم کودک و نوجوانان است زیرا باعث ایجاد نشاط اجتماعی و تزریق امید به جامعه می‌شود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان
[prisna-google-website-translator]