تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 35570

بررسی فرصت سوزی ها و جایگزینی انرژی های نو در صنعت برق

بررسی فرصت سوزی ها و جایگزینی انرژی های نو در صنعت برق

همایش چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده مطرح شد: بررسی فرصت سوزی ها و جایگزینی انرژی های نو در صنعت برق نشست تخصصی  همایش چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده همزمان با سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدید پذیر در محل سالن اجلاس نمایشگاه بین المللی

Print Friendly, PDF & Email
همایش چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده مطرح شد:

بررسی فرصت سوزی ها و جایگزینی انرژی های نو در صنعت برق

نشست تخصصی  همایش چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده همزمان با سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدید پذیر در محل سالن اجلاس نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد.

به گزارش دنیای اسرار: سیزدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدید پذیر کار خود را با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت کننده در محل نمایشگاه بین المللی کار خود را آغاز کرد. در حاشیه این نمایشگاه نشست تخصصی با حضور صاحبنظران و مدیران ارشد صنعت برق با عنوان چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده برگزار شد که در این همایش تعدادی از مدیران به ایراد سخن پرداختند.

اندیشه نباشد مشکلات بیشتر می شود

رسول موسی رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان در همایش چالش‌های صنعت برق اظهار کرد: چنانچه اندیشه‌ای برای تولید و مدیریت برق در کشور رخ ندهد در سال‌های آینده و در مقایسه با امروز مشکلات ما بیشتر خواهد شد.

فرصتها را از دست ندهیم

یاقوتی، مدیر کل مدیریت انرژی شرکت توانیر در همایش چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده گفت: فرصت مناسبی در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد که امیدواریم از این ظرفیت‌ها استفاده مناسبی در جهت توسعه این حوزه صورت بگیرد.

انرژی های نو در دستور کار قرار بگیرد

دادخواه، مدیر شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در این همایش تاکید کرد: صنعت برق در ایران بیش از یکصد سال در حال ارائه خدمت به مردم است و امروز باید برای تامین انرژی مورد نیاز کشورمان به سمت برنامه‌ریزی، احداث و استفاده از انرژی‌های نو در بخش‌های مختلف باشیم.

بالا بردن بهره وری انرژی

رمضانی، مشاور معاون وزیر و ریاست سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: در چشم‌انداز کلی باید به سمت اجرایی کردن و احداث صنایع کم مصرف و با بهره‌وری بالاتری در حوزه انرژی گام برداریم.

اسراف متضاد با بهینه مصرف کردن انرژی است

محسن پورسعید رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان در صحبتهایی با اشاره به استفاده صحیح از انرژی گفت: متاسفانه امروز شاهد هدر رفت انرژی در مقاطع مختلف هستیم به طوریکه مردم سرمایه های ملی را به راحتی از دست می دهند.

وی ادامه داد: چرا زمانی که می توان از انرژی به طور شایسته و با برنامه ریزی استفاده کرد باید اینگونه با آن رفتار کرد که بعضا در مقاطع مختلف زمانی دچار مشکلات عدیده شویم.

لازم به ذکر است همایش چالش‌های صنعت برق و چشم‌انداز آینده پیش از آغاز به کار رسمی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون و با حضور اصحاب رسانه، مدیران شرکت‌های بخش خصوصی، ریاست انجمن همگن برق، ریاست اتاق اصناف اصفهان و مسولان اجرایی دولت در حوزه برق در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

همچنین دو رویداد نمایشگاهی تا ۳۱ شهریورماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان صنعت برق و متخصصان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.