تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 35593

رشد ۲۸۰ درصدی بازدید مردم و مسئولان استان و کشور از فولاد مبارکه

رشد ۲۸۰ درصدی بازدید مردم و مسئولان استان و کشور از فولاد مبارکه

در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ صورت گرفت؛ رشد ۲۸۰ درصدی بازدید مردم و مسئولان استان و کشور از فولاد مبارکه رئیس واحد روابط خارجی و امور بین‌الملل روابط‌عمومی فولاد مبارکه گفت: در شرایطی که امروزه اطلاع‌رسانی و نیاز به آگاهی یکی از مطالبات جدی و البته به‌حق جامعه محسوب می‌شود و جهاد تبیین به‌عنوان

Print Friendly, PDF & Email

در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ صورت گرفت؛
رشد ۲۸۰ درصدی بازدید مردم و مسئولان استان و کشور از فولاد مبارکه
رئیس واحد روابط خارجی و امور بین‌الملل روابط‌عمومی فولاد مبارکه گفت: در شرایطی که امروزه اطلاع‌رسانی و نیاز به آگاهی یکی از مطالبات جدی و البته به‌حق جامعه محسوب می‌شود و جهاد تبیین به‌عنوان یک الزام در دستور کار قرار گرفته است، از روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان پرچم‌داران شفافیت، آگاه‌سازی و پیشگامان عرصه جهاد تبیین در معرفی دستاوردهای سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در قالب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد می‌شود و این انتظار، وظیفه روابط‌عمومی‌ها را سنگین‌تر و خطیرتر از هر زمان دیگر ساخته است.
به گزارش دنیای اسرار:رسول مهماندوست  اظهار کرد: اهمیت اطلاع‌رسانی وقتی بیشتر احساس می‌شود که طی دهه‌های اخیر در بسیاری از زمینه‌ها به دستاوردهای خوبی دست‌یافته‌ایم اما این موفقیت‌ها آن‌گونه که باید به باور مردم بدل نشده است. موضوعی که چه بسا کاهش سرمایه اجتماعی را به دنبال داشته است. به‌عنوان‌مثال، این سؤال مطرح است که چند درصد از مردم جامعه از دستاوردها و نقش فولاد مبارکه در توسعه ملی و بهبود معیشت مردم اطلاع دارند و می‌دانند فولاد مبارکه تولید بیش از ۳۳ درصد فولاد کشور و سهم ۱٫۵درصدی در تولید ناخالص داخلی (GDP) و سهم ۶٫۵ درصدی در تولید ناخالص داخلی بخش صنعت کشور دارد، ۳۵۰۰ کارخانه و کارگاه در بالا و پایین‌دست آن مشغول فعالیت هستند و بیش از ۳۸۰ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در کشور ایجاد کرده است. اینجاست که اهمیت کار روابط‌عمومی بیشتر از گذشته به‌عنوان یک رسالت احساس می‌شود و خوشبختانه طی دو سال اخیر با جدیت و تلاش حداکثری در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام شده و دستاوردهای درخشانی نیز حاصل شده است.

رئیس واحد روابط خارجی و امور بین‌الملل روابط‌عمومی فولاد مبارکه، با اشاره به اهمیت تحقق جهاد تبیین که همواره از سوی رهبری معظم انقلاب و سایر مسئولان بلندپایه کشور مورد تأکید بوده است تصریح کرد: مدیریت ارشد سازمان به‌ویژه مدیریت روابط‌عمومی فولاد مبارکه با آگاهی کامل از اهمیت این راهبرد به‌موازات گسترده‌تر شدن فعالیت‌های تولیدی و توسعه‌ای شرکت در همه حوزه‌ها، بر افزایش کمّی و کیفی اطلاع‌رسانی اهتمام و تأکید ویژه‌ای داشته تا جایی که علاوه بر رشد بی‌سابقه در زمینه ارتباط با انواع رسانه‌های دیداری و شنیداری و انتشار اخبار گروه با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند، شرایطی فراهم شده است تا مسئولان و آحاد جامعه با حضور در فولاد مبارکه از دستاوردهای عظیم صنعت فولاد کشور که به‌واسطه فعالیت‌های فولاد مبارکه تحقق ‌یافته آگاه شوند.

افزایش بازدید ها از ۵۰۰ نفر قبل از شیوع ویروس کرونا به ۶۳۷۰ نفر تا پایان پنج ماه نخست سال ۱۴۰۲

وی اظهار کرد: گزارش بازدید مهمانان از شرکت فولاد مبارکه حاکی از آن است که تعداد بازدیدکنندگان از شرکت فولاد مبارکه تا قبل از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا کمتر از ۵۰۰ نفر در سال بوده و در سال ۱۴۰۱ به ۹۱۲۰ نفر افزایش‌یافته است. نکته حائز اهمیت این است که طی پنج ماه اول سال ۱۴۰۲ تعداد بازدیدها با رشد ۲۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۶۳۷۰ نفر افزایش‌ یافته است.

رئیس واحد روابط خارجی و امور بین‌الملل روابط‌عمومی در تشریح تنوع گروه‌ها و افرادی که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مردادماه از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۱۳۴ نفر از اساتید و دانشجویان، ۱۰۰۴ نفر دانش‌آموز، ۱۱۶۰ نفر از ساکنان و اهالی منطقه پیرامونی شرکت، ۱۲۰۵ نفر از متخصصان، ۶۲۱ نفر از مسئولان، ۱۲۰ نفر از اعضای اصناف و ۱۲۶ نفر از خانواده کارکنان، از فولاد مبارکه بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به بازنگری‌های انجام‌شده در فرایند بازدیدها گفت: طراحی هدفمند بازدیدها با استفاده از اصول طراحیِ تجربه بازدید یکی از ویژگی‌های فرایند بازدیدها در دوره جدید است. همچنین این مجموعه در حال حاضر ساخت مرکز میهمانان با ظرفیت ۱۲ سانس ۸۰ نفری در روز را در دستور کار دارد.

مهماندوست با تأکید بر اینکه این اقدامات زمینه تأثیرگذاری فرایند بازدید از فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از ابزارهای آشنایی و شناخت دقیق و عمیق مخاطبان را فراهم ساخته است گفت: در سال‌های اخیر با گسترده‌تر شدن تبلیغات سوء و هدفمند علیه صنعت کشور، مسلماً بازدید از فولاد مبارکه می‌تواند یکی از مؤثرترین ابزارهای اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی باشد.

هدف‌گذاری روابط عمومی برای مهیا کردن زمینه بازدید ۱۲ هزار نفری مسئولان و هم‌میهنان از فولاد مبارکه

رئیس واحد روابط خارجی و امور بین‌الملل روابط‌عمومی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه همگرایی هرچه بیشتر جامعه یکی از راهبردهای اساسی فولاد مبارکه است و مدیریت روابط‌عمومی شرکت به‌ویژه در یکی‌دو سال اخیر آگاهی‌رسانی را یکی از رسالت‌های اصلی خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‌داند، تصریح کرد: با تأکید مدیریت ارشد شرکت و مدیریت روابط عمومی، در ادامه این فعالیت‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا پایان سال جاری در حوزه‌های مختلف ۱۲۰۰۰ نفر به‌صورت هدفمند بتوانند از فولاد مبارکه بازدید کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.