تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 35605

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید 

پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید 

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان با طرح سوال مشارکت مهر از آنان خواست تا با ارائه طرح های مشارکتی خود در امنیت بهتر و بیشتر جامعه مشارکت کنند.   به گزارش دنیای اسرار، در پیام سردار” حمید علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان با طرح سوال مشارکت مهر از آنان خواست تا با ارائه طرح های مشارکتی خود در امنیت بهتر و بیشتر جامعه مشارکت کنند.

 

به گزارش دنیای اسرار، در پیام سردار” حمید علینقیان پور” فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ آمده است:

 

« به نام خداوند بخشنده مهربان ،خداوندی که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج ) و درود بر روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی به ویژه ۲۳ هزار شهید دفاع مقدس استان ولایتمدار اصفهان و آرزوی سلامتی طول عمر با عزت و پربرکت برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

 

مهر، ماه میزبانی نیمکت های عاشق درس و مدرسه، ماه هیاهوی دانش آموزان شاد، معلم های صبور و مهربان ، ناظم های دلسوز و مدیرهای دوست داشتنی و بالاخره، مهر ، تندیس استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی است. تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس هم فرصت مغتنمی است تا از شهدای معلم و دانش آموز و دانشجو یاد کنیم. آنان که با شروع جنگ تحمیلی درس و مدرسه را رها کرده و در سنگری دیگر درس ایثار و فداکاری، شجاعت و شهامت آموختند و به درجات عالیه دست یافتند و به اسطوره ها و قهرمانان بزرگ تاریخ پرحماسه ما بدل شدند.

 

دانش آموزان عزیز! شما سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنید که انقلاب اسلامی ایران در آستانه عبور از چهل و چهار سالگی خود است، چهل و چهار سالی که مردم این مرز و بوم با تمام وجود در برابر جنگ ۸ ساله ، ترور های کور، توطئه ها و فتنه ها ایستادند و دست اجانب را برای همیشه از خاک کشور کوتاه کردند.اما همانطور که امام خامنه ای عزیز فرمودند: « جنگ را در یک مرحله پشت سر گذاشته ایم اما دفاع همچنان باقی است.» بدانید که دشمنی دشمنان زخم خورده از نظام ما هرگز تمامی ندارد و این بار با شبه افکنی، شایعه پراکنی، جنگ شناختی و جنگ رسانه ای به سراغ شما آمده و باورها، ارزش ها و اعتقاداتتان را هدف قرار داده اند که لازم است بیش از گذشته هوشیار باشید.

 

دانش آموزان گرامی ! فرماندهی انتظامی به عنوان حافظ اصلی امنیت کشور همیشه در کنار مردم و خدمتگزاری صدیق برای آنان است و شبانه روز برای حفظ آرامش و آسایش جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند به گونه ای که تنها در ۶ ماهه امسال ۴۷ نفر از نیروهای خدوم انتظامی در راه حفاظت از امنیت این کشور جان شیرین خود را فدا کردند . مطمئناً پلیس مقتدر و ولایی ایران اسلامی همان قدر که برای تبهکاران و قانون شکنان وحشت آفرین و دلهره آور است، برای مردم تکیه گاهی محکم و مایه امید وآرامش به شمار می آید و این موضوع یکی از مهمترین تفاوت های نیروی پلیس ما با پلیس سایر کشورهای جهان است.

 

فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به همه دانش آموزان و پویندگان راه علم و دانش مصمم است با استعانت از خداوند متعال و با جلب مشارکت بیشتر و بهتر همه اعضای خانواده بزرگ تعلیم و تربیت، ضمن برقراری نظم و امنیت مطلوب، فضای اجتماعی سالم وبا نشاطی را برای شکوفایی، نوآوری و پیشرفت همه قشرهای جامعه به ویژه شما دانش آموزان فراهم نماید تا انشاءالله شاهد شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به دست شما آینده سازان این مرز و بوم باشیم.

 

در اینجا شما دانش آموزان عزیز را به یک چالش مهم دعوت می کنم چالشی با موضوع مشارکت در امنیت جامعه و از شما می خواهم تا به این سوال که چه کاری کنیم تا امنیت بهتر و بیشتری در جامعه داشته باشیم و انتظار شما از پلیس خودتان چیست پاسخ دهید و با پاسخ های خود ما را در این امر خطیر یاری نمایید.

 

تردید ندارم که تک تک شما با علم آموزی خود آینده درخشان و متعالی را برای میهن عزیز اسلامی ما رقم خواهید زد و همانگونه که نوجوانان و جوانان دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل از امنیت مرزهای کشور دفاع کردند هر کدام شما هم مدافعی برای امنیت میهن خود خواهید بود و اجازه تعرض و تجاوز به خاک این کشور را نخوهید داد.

 

در پایان سلامت، موفقیت و پیروزی شما در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز را از خداوند متعال خواستارم.»

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.