تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 35652

ذوب آهن خودکفایی در ریل را رقم زد

ذوب آهن خودکفایی در ریل را رقم زد

وزیر راه و شهرسازی: ذوب آهن خودکفایی در ریل را رقم زد وزیر راه و شهرسازی گفت: در گذشته برای سوزن‌های صنعت ریلی هم وابسته بودیم اما اکنون در ریل ، با تولیدات ذوب آهن اصفهان به خودکفایی رسیده ایم. به گزارش دنیای اسرار:مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی

Print Friendly, PDF & Email

وزیر راه و شهرسازی:
ذوب آهن خودکفایی در ریل را رقم زد
وزیر راه و شهرسازی گفت: در گذشته برای سوزن‌های صنعت ریلی هم وابسته بودیم اما اکنون در ریل ، با تولیدات ذوب آهن اصفهان به خودکفایی رسیده ایم.
به گزارش دنیای اسرار:مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی گفت: نیاز بازار داخل در حوزه حمل و نقل ریلی زیاد است که در همین راستا شرکت‌های زیادی می‌توانند فعال شوند.
بذرپاش تاکید کرد: در ترمز واگن و ترمز لوکوموتیو به خود کفایی رسیده‌ایم و حتی در ریل هم به خود کفایی رسیده‌ایم و شرکت ذوب آهن در این حوزه موفق عمل کرد.
وی گفت: صنعت راه آهن و ریل به پیشرفت قابل توجهی رسیده اما کافی نیست چرا که ایران سرزمین فرصت لجستیکی و ترانزیتی است دورنمای خوبی برای این و موقعیت جغرافیایی قرار داده‌ایم و همه شرکت‌ها باید هرچه سریع‌تر اقدامات بالقوه خود را بالفعل کنند.
وی در پایان تاکید کرد: دست یاری را به سوی همه شرکت‌ها دراز می‌کنیم تا کمک کنند طی چند سال آینده فرصت‌ها را به عامل قدرت و تولید ثروت کنیم تا زیر ساخت‌ها توسعه یابند تا این این زیرساخت‌ها اقدام به تولید ثروت کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.