تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 35656

طرح ملی زیست محیطی تصفیه گازوئیل پتروپالایش اصفهان با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی می شود

طرح ملی زیست محیطی تصفیه گازوئیل پتروپالایش اصفهان با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی می شود

  روز جمعه ۷ مهرماه با حضور رئیس جمهور واحد زیست محیطی تصفیه گازوئیل در جهت ارتقاء کیفی محصولات، واحد زیست حیطی گازوئیل با ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه در روز افتتاح رسمی می شود. به گزارش دنیای اسرار:این واحد عظیم صنعتی در زمینی به مساحت ۲۱۰ هکتار و با هدف کاهش میزان گوگرد از ۱۰هزار

Print Friendly, PDF & Email

 

روز جمعه ۷ مهرماه با حضور رئیس جمهور واحد زیست محیطی تصفیه گازوئیل در جهت ارتقاء کیفی محصولات، واحد زیست حیطی گازوئیل با ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه در روز افتتاح رسمی می شود.

به گزارش دنیای اسرار:این واحد عظیم صنعتی در زمینی به مساحت ۲۱۰ هکتار و با هدف کاهش میزان گوگرد از ۱۰هزار به ۱۰ PPM احداث شده است. در حال حاضر ظرفیت این واحد به ۱۲۰ هزار بشکه در روز رسیده است و با جداسازی روزانه ۳۶۰ تن گوگرد از گازوئیل در پاکسازی هوای شهرها کمک شایانی می کند به طوی که هوای پاک و دور از آلایش را به هموطنان خود هدیه می کند.

در این پروژه حدود ۱۴ هزار تن نصب تجهیزات، ۱۲۰۰ کیلومتر کابل کشی، ۹۵۰ هزار اینچ قطر لوله کشی و بیش از ۸۳ هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده است. درحالی که زمان بندی اجرا و راه اندازی پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، که با درایت مدیریت جدید و تحولگرا، این واحد ۱۶ ماه زودتر از برنامه پیش بینی شده به بهره برداری رسید و موجب ۱۹.۵همت سود بیشتر از طریق عدم النفع و هزینه های پروژه شد.

▪ دستاوردهای مهم این طرح:

– ۱٫۵ همت صرفه جویی در بخش پروژه

– ۱۸ همت ارزآوری از محل عدم النفع به ازای ۱،۲۵۰،۰۰۰ دلار در روز

– اضافه شدن ۳۰۰ تن گوگرد به محصولات پالایشگاه

– اشتغال زایی ۴۲ میلیون نفر ساعت بدون حادثه معادل ۱۲۰۰ نفر در روز

– در راستای زنجیره ارزش، هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اجرای طرح پارک گوگردی تهدید محصول گوگرد را با سرمایه گذاری مولد به فرصت تبدیل نموده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.