تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 35658

رئیس جمهور برای افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) به اصفهان می آید

رئیس جمهور برای افتتاحیه جایزه مصطفی(ص) به اصفهان می آید

  هلدینگ پتروپالایش اصفهان حامی پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص) به میزبانی اصفهان جایزه مصطفی(ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری در جهان و به دلیل اهمیت دانش در سخنان پیامبر خاتم، مزین به نام پیامبر اکرم (ص) نامگذاری شده است. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email

 

هلدینگ پتروپالایش اصفهان حامی پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری مصطفی ( ص) به میزبانی اصفهان
جایزه مصطفی(ص) با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری در جهان و به دلیل اهمیت دانش در سخنان پیامبر خاتم، مزین به نام پیامبر اکرم (ص) نامگذاری شده است.
به گزارش دنیای اسرار:جایزه مصطفی(ص) تاکنون چهار دوره در سال‌های ۱۳۹۴، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار شده و پنجمین دوره آن، از تاریخ ۶ لغایت ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ و همزمان با میلاد پیامبر رحمت در اصفهان و با مشارکت و حمایت هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعتی و علم و فن آوری کشور برگزارخواهد شد.
آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ درسالن اجلاس سران(امام خامنه ای) شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
در پنجمین دوره جایزه مصطفی رییس جمهور در مراسم افتتاحیه آن حضور خواهند داشت و بیش از یکصد نفر از دانشمندان جهان اسلام در این برنامه حضور دارند همچنین سفرای کشورهای مختلف به دعوت استاندار اصفهان و همچنین استانداران مابقی استان ها در این مراسم حضور پیدا می کنند.
همچنین وزرا، نخبگان و دانشگاهیان، هیئت های علمی و فعالان حوزه علم و فناوری حوزه هوش مصنوعی در این رویداد حضور دارند.
از جمله نکات محوری این دوره از جایزه علمی مصطفی(ص) می توان به بحث سلامت، هوش مصنوعی و محیط‌زیست، مدیریت علم و انرژی اشاره کرد. هوش مصنوعی به وضوح در برنامه جایزه مصطفی قابل مشاهده است و در بخش محیط زیست یک بخش ویژه ای در نظر گرفته شده که به مسوولیت اجتماعی همه مردم کره زمین باز می گردد و در این برنامه تلنگری به همه زده می شود.
پنجمین دوره جایزه مصطفی در اصفهان آخرین دوره ای است که در ایران برگزار می شود و از سالهای آینده برگزاری جایزه مصطفی به کشورهای دیگر واگذار می شود.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان