تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 35661

۱۹۵ بسته هروئین در معده ۳ مسافر

۱۹۵ بسته هروئین در معده ۳ مسافر

_ رئیس پلیس راه آهن استان از دستگیری ۳ نفر از مسافران قطاری که از جنوب کشور عازم تهران بود و کشف ۱۹۵ بسته هروئین از معده آنها خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “محمود مهرابی” بیان داشت: ماموران پلیس راه آهن ایستگاه کاشان حین کنترل مسافران قطاری که از جنوب کشور به سمت تهران

Print Friendly, PDF & Email

_ رئیس پلیس راه آهن استان از دستگیری ۳ نفر از مسافران قطاری که از جنوب کشور عازم تهران بود و کشف ۱۹۵ بسته هروئین از معده آنها خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “محمود مهرابی” بیان داشت: ماموران پلیس راه آهن ایستگاه کاشان حین کنترل مسافران قطاری که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود به ۳ نفر در خصوص حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری در معده مشکوک و با هماهنگی مرجع قضائی آنها را بازداشت و تحت نظر قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات پزشکی صورت گرفته مشخص شد معده این مسافران حاوی بسته های هروئین است و در ادامه ۱۹۵ بسته هروئین به وزن ۲ کیلو و ۱۴۶ گرم از معده این افراد خارج شد.
رئیس پلیس راه آهن استان اصفهان گفت: با کشف این مقدار مواد مخدر هر ۳ متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.