تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
کد خبر : 35694

حضور رییس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان در همایش پلیس و مدیران روابط‌ عمومی سازمانها

حضور رییس اداره روابط عمومی مخابرات اصفهان در همایش پلیس و مدیران روابط‌ عمومی سازمانها

  رییس روابط‌ عمومی مخابرات منطقه اصفهان در همایش هم اندیشی پلیس و مدیران روابط عمومی ارگانها و سازمان ها که در روز چهارشنبه _مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵_ و به میزبانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، حضور یافت.   به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که در راستای هم افزایی و ارتقای تعاملات

Print Friendly, PDF & Email

 

رییس روابط‌ عمومی مخابرات منطقه اصفهان در همایش هم اندیشی پلیس و مدیران روابط عمومی ارگانها و سازمان ها که در روز چهارشنبه _مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵_ و به میزبانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، حضور یافت.

 

به گزارش دنیای اسرار: در این نشست که در راستای هم افزایی و ارتقای تعاملات بین سازمانی و درجهت پیشگیری و مهار جرائم و آسیب های اجتماعی برگزار شد، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، پس از بیان انواع جرم و بزه و دسته بندی جرائم، با اشاره به آماری از نرخ وقوع جرائم در سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته گفت: بحمدالله در بسیاری از این جرائم آمار کاهشی بوده است که این به لطف زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی و همراهی و هوشیاری مردم است.

سرهنگ کریمی افزود: مطمئناً در مسیر حفظ و افزایش امنیت در جامعه، پلیس به تنهایی نخواهد توانست این مسئولیت را به انجام برساند و نیازمند همکاری سایر سازمانها و نهادهاست و هدف این نشست هم اندیشی نیز شناسایی راههای تعامل بیشتر پلیس با سایر ارگانها و سازمانها در جهت پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح آگاهی مردم و قانون گرایی است.

 

ایشان در پایان از مدیران روابط عمومی سازمان های اصفهان خواست تا در این مسیر با مشخص سازی سرفصل های مشترک بین سازمانی و همچنین ارائه پیشنهادات و انتقادات بیش از پیش یاریگر نیروی انتظامی باشند.

گفتنی است؛ محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی و شهدای والامقام نیروی انتظامی و شهدای امنیت، با تاکید بر اهمیت وجود نعمت امنیت در جامعه، پیشگیری را یکی از راهبردهای اساسی در کنترل اجتماعی دانست که می بایست شامل مجموعه اقدامات و تدابیر غیر قهرآمیز باشد و با هدف افزایش سطح آگاهی های مردم و از بین بردن دلایل بزه صورت پذیرد و این محقق نخواهد شد مگر با تعریف و انجام وظایف تمامی نقش های دخیل در موضوع: نقش حاکمیت، نقش پلیس، نقش سازمانها و نهادها و نقش مردم.

 

برمکی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در سازمانها و همراهی آنها تحت مسئولیت های اجتماعی در فرهنگ سازی، آموزش و همچنین تولید محتوای هدفمند با رویکرد مخاطب شناسی و برقراری ارتباط مناسب با مخاطبین هدف، در راستای پیشگیری و مهار جرائم و آسیب های اجتماعی می‌تواند حائز اهمیت و کمک حال نیروی انتظامی باشد و مخابرات استان نیز درصورت نیاز آمادگی دارد به نوبه خود، در این زمینه ایفای نقش نماید.

 

در پایان این جلسه با جمع بندی مباحث و موضوعات مطروحه توسط کلیه افراد حاضر، بر تعامل بیش از پیش سازمانها، ادارات و شرکت ها با نیروی محترم انتظامی و پلیس تاکید شد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.