تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 35796

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت احیا سپاهان سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت احیا سپاهان سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲

    علی یوسف پور رییس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان:همه توان خود را برای تبدیل شدن شرکت احیا سپاهان به پنجاهمین هولدینگ اقتصادی کشور به کار خواهیم بست   به گزارش دنیای اسرار:بهادری اصفهان-مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت احیا سپاهان راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۹ با حضور ۵۹/۴۲ درصد از

Print Friendly, PDF & Email

 

 

علی یوسف پور رییس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان:همه توان خود را برای تبدیل شدن شرکت احیا سپاهان به پنجاهمین هولدینگ اقتصادی کشور به کار خواهیم بست

 

به گزارش دنیای اسرار:بهادری اصفهان-مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت احیا سپاهان راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۹ با حضور ۵۹/۴۲ درصد از سهامداران در سالن اجتماعات تالار رودکی اصفهان برگزار گردید.

 

در این مجمع دکتر شهشهانی پور در جایگاه رئیس مجمع،دکتر نوری ناظر ، دکتر طهماسبی معاون مالی و منابع،سردار بابایی ناظر،دکتر مزدارانی منشی و اعتمادی فر به عنوان بازرس قانونی حاضر شدند.

در ابتدای جلسه گزارش فعالیت های هیات مدیره و سپس گزارش حسابرس قانونی به سمع و نظر سهامداران حاضر در مجمع رسید.

 

بعد از استماع گزارش فعالیت هیات مدیره با اکثریت آرای سهامداران، تقسیم سود نقدی به ازاء هر سهم ۱۵۰ تومان به تصویب رسید.

 

علی یوسف پور،رییس هیات مدیره شرکت با اشاره به تاسیس شرکت در ۲۵ سال پیش و نظر به اینکه اکثر سهام داران این شرکت را جانبازان و ایثارگران تشکیل داده اند گفت:

جانبازان و ایثارگران عزیز حق بزرگی بر گردن ما و ملت ما دارندچرا که آنها با وجود مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند هرگز لب به گلایه نگشوده اند.

یوسف پور در ادامه سخنان خود افزود ؛شرکت احیا سپاهان با ۲۵ سال سابقه جز ۱۰۰ شرکت اول ایران و در رده نود وهفتمین از نظر شرکت کلان اقتصادی و از نظر معدنی در رده پنجم یا ششم قرار دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان از زحمات هیات مدیره گذشته همچنین بنیانگذاران شرکت و کارکنان که توانسته اند با زحمات بسیار تا امروز همراه و همدل ،دلسوزانه برای رشد و اهداف شرکت گام‌بردارند تشکر کرد.

وی در خصوص چشم انداز شرکت احیا سپاهان گفت؛ ما برای رسیدن به افق های روشن شرکت، چهار مرحله را طراحی کرده ایم و یک هیات با تجربه و متخصص به روی این طرح ها در حال کار کردن هستند و طرح های فوق که در آن برنامه های راهبردی و کلان شرکت تعریف شده به سه دسته کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت تقسیم شده است.

یوسف پور هدف اصلی شرکت احیا سپاهان را برای تثبیت در سطح ملی خواند و یادآور شد ما همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم جایگاه شرکت احیا سپاهان را از رده ۹۷ به رده پنجاهمین به عنوان یک هولدینگ اقتصادی در کشور برسانیم .

شاید برای خیلی از سهامداران این سئوال پیش بیایید که این کار تا چه حد می تواند عملی شود؟

و بنده اطمینان میدهم که عملی خواهد شد. ما در مرحله اول با پیگیری ،اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در توسعه سرمایه گذاری ها،استخدام مدیران با تجربه وعالی رتبه کشور از دانشگاههای معتبر و با استفاده از توان نیروهای جوان متعهد و دلسوز که در زمینه معدن، یا زمینه مهندسی ساختمان کار می کنند استفاده می کنیم که این اقدام می تواند شرکت را به اهداف طراحی شده برساند.

انشالله در چند سال آینده و در مرحله اول تصمیم داریم تا شرکت احیا سپاهان در رده پنجاهمین هولدینگ اقتصادی کشور بدرخشد.

 

گام بعدی تثبیت شرکت احیا سپاهان در سطح ملی است و بعد از آن فعالیت در سطح منطقه کشورهای همسایه می باشد.

امروز که بنده با شما صحبت می کنم شرکت احیا سپاهان در مزایده سنگ آهن ،غوریان ولایت هرات شرکت و برنده شده است و این خبر توسط کشور افعانستان به ما داده شد که در آینده ایی نزدیک جهت بستن قرار داد برنامه ریزی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است یکسری کشورها که شرایط همکاری دارند نیز از ما دعوت کرده اند لذا نیاز است وزارت خارجه نیز در خصوص موضوع همکاری و هماهنگی لازم را به عمل بیاورد.

رییس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان در ادامه سخنان خود در خصوص بحث معادن گفت؛ شرکت احیا سپاهان در معادن سنگ آهن،زغال سنگ،منگنز …هم اکنون فعالیت می کند و سیاست مدیران شرکت این است که در تولید فلزهای رنگی،مس،طلا و دیگر فلزات وارد شویم .هم اکنون نیز قراردی با یکی از معادن در خراسان بسته شده که در حال حاضر مشغول اکتشاف هستیم و به نظر می رسد ذخائر خوبی داشته باشد.

سیاست های جدید شرکت بر اساس منوّیات مقام معظم رهبری که فرمودند “کارها را به مردم واگذار کنید” دیده شده چرا که امروز معادن بسیار زیادی هستند که دولتی یا شبه دولتی هستند که به دلایلی بهره برداری کمی از آنها می شود لذا در تلاش هستیم که بتوانیم طی مذاکراتی با این شرکت های دولتی و شبه دولتی، قرار دادهایی را در قالب پیمانکار یا شراکت مالکیتی انجام داده و حوزه کار را در داخل کشور گسترش بدهیم.

 

علی یوسف پور در پاسخ به این سوال که چشم انداز شرکت را برای آینده چگونه می بینید گفت: در معادن علاوه بر تامین مواد معدنی و کنستانتره در حال تحقیق و بررسی هستیم

 

تا در گام بعدی در بحث گندله سازی یا تولید شمش فولادی نیز بتوانیم برنامه ریزی کنیم و این یک خبر خوب برای سهام داران شرکت است.

 

وی با اشاره به بحث IT شرکت گفت ،متاسفانه در گذشته شرکت با یک عقب ماندگی در این زمینه رو به رو بوده اما انشالله در آینده ایی نزدیک کلیه قرار دادها با آخرین فناوری های IT پیاده و منعقد خواهد شد.

یوسف پور در خصوص حضور در صحنه ی

بین المللی افزود ؛با توجه به جلسه ایی که با وزارت خارجی داشتیم از ما دعوت کردند تا در کشورهای آفریقایی حضور داشته باشیم به خصوص با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به آفریقا و آمریکای لاتین فکر می کنم می‌توان برنامه های خوبی را برنامه ریزی کرد که البته این حضور نیاز به برررسی ،دقت و ساز و کارهای مختص به خود را می طلبد. اگر ما بتوانیم در این کشورها سرمایه گذاری کنیم بدون شک این سرمایه گذاری برای شرکت احیا سپاهان آینده خوبی را رقم خواهد زد.

رییس هیات مدیره شرکت احیا سپاهان در خصوص نگرانی بعضی از سهامداران در پی مشکلات گذشته این شرکت گفت؛ شاید بعضی از سهامداران نگران یکسری اشتباهات یا تخلفات صورت گرفته در گذشته باشند که از همین جا به آنها قول می دهیم که از طریق مراجع قضایی و پیگیری هایی که در حال انجام است هر گونه حقی که از سهام داران ضایع شده باشد با جدیت پیگیری می شود تا حق به حق دار برسد.

 

وی در پایان سخنان خود یک بار دیگر اشاره نمود که امیدواریم با استراتژی های در حال تدوین و استفاده از توان فنی مدیران متخصص،شایسته و با تجربه همچنین نیروهای جوان وبا همدلی کارکنان دلسوز و مجموعه تصمیمات هوشمندانه در توسعه سرمایه گذاری و تلاش بی وقفه کلیه نیروهای شرکت احیا سپاهان بتوانیم این شرکت را از رده ۹۷ به رده پنجاهمین به عنوان یکی از هولدینگ های اقتصادی کشور برسانیم

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.