تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر : 35825

مردم باید امنیت را احساس کنند

مردم باید امنیت را احساس کنند

    جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گرامیداشت هفته فراجا و همایش بزرگ ،تجلیل از نمونه های ترافیکی استان؛مردم باید امنیت را احساس کنند   همزمان همزمان با گرامیداشت هفته فراجا، شانزدهم مهرماه سالجاری همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان به میزبانی فرماندهی این استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، با حضور

Print Friendly, PDF & Email

 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گرامیداشت هفته فراجا و همایش بزرگ ،تجلیل از نمونه های ترافیکی استان؛مردم باید امنیت را احساس کنند

 

همزمان همزمان با گرامیداشت هفته فراجا، شانزدهم مهرماه سالجاری همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان به میزبانی فرماندهی این استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، با حضور سردار هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده فرماندهی استان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سروان خلیلیان روابط عمومی پلیس راهور و جمع کثیری از افسران ارشد، مدیران و مسئولین استانی، دانش آموز دانش آموزان همیار پلیس ،بانوان فرهنگیار ترافیک و شهروندان نمونه برگزار گردید.

به گزارش دنیای اسرار:سردار هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به این موضوع که مردم باید امنیت را احساس کنند و الحمدالله امروز چنین است گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه بشری استو در دین اسلامی به داشتن یک زندگی سالم اجتماعی سفارش بسیاری شده امنیت پایه‌دار علاوه بر پشتیبانی و همراهی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مدیون یک پلیس قدرتمند و هوشمند است و در این مسیر تمامی نیروهای پلیس و انتظامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و حتی جان خود را در این راه فدا نموده‌اند.

وی افزود امروز کارآمدی و اقتدار پلیس بر همگان آشکار است. به همین دلیل یکی از مولفه‌های امنیت اجتماعی توجه به حوزه ترافیک تسهیل در پیشگیری از سوانح و حوادث به منظور کاهش تصادفات چه در فوتی و جرحی و سایر موضوعات می باشد.

وی افزود ؛امنیت را مردم باید احساس کنند که الحمدلله امروز این چنین است ،امروز کارآمدی، توانمندی، اقتدار و کارایی پلیس بر همگان آشکار است چرا که با گستردگی حوزه ماموریتی و گسترش و پراکندگی حوزه سرزمین در دورترین نقطه کویر، دریا ،خشکی ،شهرها و روستاها به جهت استفاده و استقرار که به صورت شباروزی حضور دارند امنیت بر قرار می باشد. لذا آنچه مورد انتظار است بحث تقویت فرهنگ ترافیک با آگاهی بخشی به جامعه و استفاده از همه ی ظرفیت‌های در اختیار، اعمال مقررات مربوطه، توجه به اصول ترافیکی به جهت رفع نقاط حادثه خیز و سایر مولفه‌ها از تعویض معابر …می باشد.

لذا خروجی این همایش‌ها باید بر این باشد که بتوانیم در حوزه ایمن سازی ترافیک به وظیفه خودمان عمل کنیم. وی ادامه داد بر خود لازم می‌دانم که از زحمات ریاست اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی استان ،سرهنگ محمدی و مجموعه پرتلاش ایشان از سرباز تا افسر ارشد که در شرایط سخت برای برقراری نظم و امنیت در حوزه ترافیک زحمت کشیدن تشکر کنم.

 

سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار کرد: تلاش نیروهای سفیدپوش راهور که در راستای کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور شبانه‌روزی خدمت می‌کنند، قابل تقدیر است، در این همایش قصد داریم از نمونه اندکی از آحاد جامعه که در کنار پلیس راهور همیار پلیس هستند، نیز تجلیل کنیم.

وی افزود: در حوزه راهور دو بعد بزرگ خدمتی داریم، نخست اقدامات عملیاتی که برای کاهش حوادث و تسهیل عبور و مرور مؤثر است و دومین بخش از پلیس راهور شامل اقدامات خدماتی همچون پلاک‌گذاری است که نیمی از وقت و حدود وظایف پلیس راهور در این بخش صرف می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان، رانندگان قانونمند، بانوان فرهنگ‌یار ترافیک و همایش کلاهی برای زندگی با شعار «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» هر سال در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس وظیفه ذاتی خود در بحث ترافیکی و فرهنگ‌سازی در این موضوع، از افرادی که در طول سال در مأموریت‌های مختلف ترافیکی همیار و همکار پلیس بودند و برای رعایت قوانین تلاش کردند تقدیر به عمل می‌آورد.

 

سرهنگ محمدی ،معاون هماهنگ کننده فرماندهی استان با اشاره به اینکه فعالیت بانوان فرهنگیار چند سالی ست در کنار همیاران پلیس کلید خورده و آنها به کمک ما آمدند تا در شرایط خاص در داخل خودرو تذکرات لازم را به رانندگان بدهند گفت :متاسفانه در کشور هر نیم ساعت یک نفر جان خود را بر اثر حادثه تصادف از دست می‌دهد و ما امیدواریم روزی بتوانیم جهت پیشگیری به جایگاهی برسیم که مانند یک سری از کشورهای دنیا که نگاه صفر به حوادث تصادفات و فوتی ها دارند برسیم و این کار با برنامه‌ریزی ،هم‌اندیشی، هم افزایی که برگزاری همین همایش نیز چنین پیامی را برای جامعه دارد قابل اجراست، چرا که مشارکت مردمی می‌تواند در پیشگیری از تصادفات بسیار موثر باشد.

در پایان این برنامه از بانوان فرهنگیار ترافیک، دانش آموزان همیار پلیس، مدیران نمونه در بحث فرهنگسازی ،رانندگان نمونه ،رانندگان موتور سوار نمونه و شهروند نمونه تجلیل به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.