تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
کد خبر : 35948

آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای دریافت کمک های مردمی به غزه

آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای دریافت کمک های مردمی به غزه

  مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از آمادگی این نهاد برای دریافت کمک های خیران به مردم مظلوم فلسطین خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ابراز همدردی با مردم بی دفاع فلسطین در حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیست، اظهار داشت: کمیته امداد استان اصفهان برای

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از آمادگی این نهاد برای دریافت کمک های خیران به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ابراز همدردی با مردم بی دفاع فلسطین در حملات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیست، اظهار داشت: کمیته امداد استان اصفهان برای دریافت کمک های مردمی در حمایت از مردم این سرزمین آمادگی دارد.

کریم زارع با اشاره به شهادت و مجروحیت تعداد قابل توجهی از ساکنان غزه بر اثر حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی، ادامه داد: کمیته امداد با جمع آوری مشارکت ها و کمک های نقدی مردم و خیران به مردم مظلوم فلسطین، کمک رسانی خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد آماده دریافت وجوهات نقدی خیران است، گفت: مردم خیر استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز یادشده، با شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ کمک های نقدی خود را بدست مردم بی دفاع و مظلوم فلسطینی برسانند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.