تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 36143

اجرایی شدن دوازدهمین رزمایش کنترل آماده به کاری مولدهای برق اضطراری در شرکت توزیع برق اصفهان

اجرایی شدن دوازدهمین رزمایش کنترل آماده به کاری مولدهای برق اضطراری در شرکت توزیع برق اصفهان

  شرکت توزیع برق اصفهان همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، دوازدهمین رزمایش سراسری ارزیابی آماده به کار مولدهای برق اضطراری مراکز حساس را با رمز« یا زینب (س) » و با شعار« ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید » برگزار نمود. به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل

Print Friendly, PDF & Email

 

شرکت توزیع برق اصفهان همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، دوازدهمین رزمایش سراسری ارزیابی آماده به کار مولدهای برق اضطراری مراکز حساس را با رمز« یا زینب (س) » و با شعار« ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید » برگزار نمود.

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهرداد دادخواه مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در این رزمایش گفت : آمادگی زیرساخت‌های پدافند غیرعامل از تاکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و به همین مناسبت شورای انقلاب فرهنگی ۸ آبان را روز پدافند غیر عامل نامگذاری نمود.

وی افزود: شرکت توزیع برق اصفهان با داشتن یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در ۸۰۰ نقطه دارای مشترکین طبقه بندی شده می باشد و بر اساس تکلیف سازمان پدافند غیر عامل کشور دستگاهها، ارگانها و سازمانهایی برای این مهم منتخب می شوند .

وی افزود : در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ۹ دستگاه برای مانور و تست این امر انتخاب شدند که ۸ دستگاه همزمان با قطع برق به صورت استاندارد موفق به وارد نمودن دیزل ژنراتورها در مدار شدند.

مهندس دادخواه خاطرنشان کرد : با شناخت و تعامل با مشترکین مراکز حساس که مجهز به دیزل ژنراتورهای اضطراری برق بوده اند توانستیم عملکرد این دیزل ها را مورد راستی آزمایی قرار دهیم .

مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه در شرکت توزیع برق اصفهان برای بازتوانی زیرساخت‌ها و تداوم ارائه برق پایدار اقدامات خوبی صورت گرفته ابراز داشت : مولدهای برق سیار، استفاده از پست‌های سیار، توسعه کلیدهای هوشمند و کنترل از راه دور در شبکه به منظور افزایش قابلیت مانور و جداسازی مسیرهای معیوب، استفاده از پهباد جهت بازدید از شبکه در شرایط بحرانی و مکان‌های صعب العبور و برگزار ی مانورهای دوره‌ای در طول سال از جمله اقدامات مهم برای تداوم ارائه برق پایدار می باشد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان همچنین استفاده از هادی های روکش‌دار به جای سیم های فاقد روکش، مجهزسازی سیستم‌های هشدار شرکت در پست‌های هوایی و زمینی، نصب و کنترل هوشمند یو پی اس های تغذیه کننده سیستمهای
مانیتورینگ ، ایجاد سرورهای پشتیبانی مانیتورینگ کلیه نقاط حساس شبکه، برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص بستر توانمندسازی کارکنان به منظور پدافند غیرعامل در حوزه فیزیکی سایبر را از اقدامات انجام شده به منظور مصون سازی از تهدیدات شبکه عنوان کرد

مهندس آرش گنجیان پور رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت : شرکت‌های توزیع برق باید این اطمینان را حاصل کنند که در صورت قطع برق به صورت غیر مترقبه مراکز طبقه بندی شده قادر به خود تامینی از طریق مولدهای برق اضطراری باشند و به همین منظور در طول سال مانورهای ارزیابی مولدهای برق اضطراری برای مراکز طبقه بندی شده انجام و گزارش عملکرد مراکز به مراجع ذیصلاح همچون استانداری و مدیریت بحران توانیر ارسال می گردد.

وی یکی از دستاوردهای برگزاری این گونه مانورهای سراسری و بر خط را اطلاع یافتن از عملکرد برق سایر شهرستان‌ها عنوان کرد و گفت: راهبردها و دستورالعمل‌های ابلاغی می‌تواند به صورت بر خط به شرکت‌های توزیع ابلاغ و این امکان فراهم گردد که مانور جدی‌تری انجام شود .

در این رزمایش که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد ، مدیرعامل، معاون بهره‌برداری، معاون خدمات مشترکین و رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق و سرپرست دفتر نظارت بر بهره برداری ، سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه ، سرپرست دفتر روابط عمومی و مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق اصفهان حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان