تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 36208

از همدان تا سنندج با ریل ذوب آهن اصفهان

از همدان تا سنندج با ریل ذوب آهن اصفهان

راه‌آهن همدان- سنندج با ظرفیت جابه‌جایی یک میلیون تن بار و ارزش روز ۱۵۰ هزار میلیارد ریال با بهره گیری از ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد . به گزارش دنیای اسرار: مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت : قرارداد تامین ریل راه آهن محور

Print Friendly, PDF & Email
راه‌آهن همدان- سنندج با ظرفیت جابه‌جایی یک میلیون تن بار و ارزش روز ۱۵۰ هزار میلیارد ریال با بهره گیری از ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد .
به گزارش دنیای اسرار: مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت : قرارداد تامین ریل راه آهن محور همدان-سنندج ۲۲ هزار و ۴۷۴ تن است که بر این اساس تا کنون ۱۸ هزار و ۲۱۴ تن ریل جهت این محور ارسال شده و ۴۲۶۰ تن نیز باقیمانده تعهد این محور است .
وی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۹ هزار تن ریل به شرکت زیر ساخت و متروی کلان شهرها تحویل داده شده که از این میزان ، ۳ هزار تن ریل مترو بوده است .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس قرار دادهای موجود ، تولید ریل بی وقفه ادامه دارد تا بتوانیم نیاز به این محصول را تامین کنیم ، گفت : از ابتدای تولید این محصول در این مجتمع عظیم صنعتی بالغ بر ۱۱۰ هزار تن انواع پروفیل ریل به راه آهن جمهوری اسلامی ، شرکت زیر ساخت و متروی کلان شهرهای مختلف تحویل داده شده است .
وی گفت : خوشبختانه ذوب آهن اصفهان با تلاش و همت متخصصین و کارگران خود موفق شده نقش مهمی در توسعه صنعت حمل و نقل ریل ایفا کند و بسیار خرسندیم که این صنعت استراتژیک با تلاش های صورت گرفته متکی به توان داخلی است و به ویژه در تامین محصول ریل با هیچ مشکلی مواجه نیست .
مدیرعامل ذوب آهن یادآور شد : ریل به عنوان یک محصول استراتژیک با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان ذوب آهن اصفهان از سالیان قبل به سبد محصولات شرکت، اضافه شد و به عنوان نماد خودکفایی ملی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
کوهی با بیان اینکه این شرکت برای انجام تعهدات خود به صورت شبانه روزی در حال تولید ریل می باشد ، خاطرنشان کرد : ذوب آهن اصفهان پنج قرارداد فعال با شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور دارد که محورهای ریلی آنها عبارتند از : میانه – تبریز، میانه – اردبیل، همدان – سنندج، رشت- انزلی و بستان آباد – ایل گلی .
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.