تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 36243

زیارت علی بن موسی الرضا(ع)، هدیه حامی متولد آبان به فرزندان ایتام و خانواده شان

زیارت علی بن موسی الرضا(ع)، هدیه حامی متولد آبان به فرزندان ایتام و خانواده شان

جشن تولدی متفاوت؛ زیارت علی بن موسی الرضا(ع)، هدیه حامی متولد آبان به فرزندان ایتام و خانواده شان یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با سالروز تولدش، زیارت علی بن موسی الرضا(ع) را به ۲۰ نفر از فرزندان یتیم به همراه خانواده شان هدیه کرد. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل

Print Friendly, PDF & Email

جشن تولدی متفاوت؛
زیارت علی بن موسی الرضا(ع)، هدیه حامی متولد آبان به فرزندان ایتام و خانواده شان
یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با سالروز تولدش، زیارت علی بن موسی الرضا(ع) را به ۲۰ نفر از فرزندان یتیم به همراه خانواده شان هدیه کرد.
به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به مساعدت مادی و معنوی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار داشت: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از هزار و ۶۰۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را حمایت می کند و برای رشد و پرورش استعدادشان با این نهاد همکاری می کند.

کریم زارع با بیان اینکه این خیر نیک اندیش به طور متوسط ماهیانه بیش از یک میلیاد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان خود واریز می کند، ادامه داد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون در کنار حمایت مادی از این فرزندان، توجه ویژه ای به شرایط زندگی و برآوردن آرزوهای شان داشته است.

وی لبخند رضایت خادمان این نهاد را در گرو خنده فرزندان یتیم و نیازمند دانست و افزود: خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد و کمک برای خودکفایی مددجویان این نهاد، مسیری است که با مساعدت نیکوکاران میسر می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از حمایت خیران در تامین نیازمندی های خانوارهای تحت حمایت، گفت: عموم نیک اندیشان می توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان با ثبت نام در سایتedram.emdad.ir همچنین ارسال پیامک عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ اقدام کنند.

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.