تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 36378

حضور رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات ضروری است

حضور رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات ضروری است

معاون استانداری اصفهان: حضور رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات ضروری است اصفهان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تقویت مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو با رویکرد عادلانه از سوی رسانه‌های اصفهان ضروری است. به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان نثاری چهارشنبه شب در جلسه شورای اطلاع رسانی

Print Friendly, PDF & Email

اصفهان – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تقویت مشارکت همگانی در انتخابات پیش رو با رویکرد عادلانه از سوی رسانه‌های اصفهان ضروری است.

به گزارش دنیای اسرار: محمدرضا جان نثاری چهارشنبه شب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: رسانه‌ها پُلی میان مردم و مسوولان هستند، در مورد انتخابات درخواست داریم رسانه‌ها مطالبی که مشارکت همگانی را تحت شعاع قرار می‌دهد را به ستاد انتخابات استان منعکس کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بطور مُستمر و منظم جزئیات فرایند برگزاری انتخابات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم، افزود:هیأت تبلیغات استان در این دوره بنا دارد به موضوع انتخابات و حضور فعال داوطلبان در انتخابات انبساطی برخورد کند و هدف محدود کردن نیست.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: امکانات استان را به صورت عادلانه در اختیار داوطلبان قرار می دهیم و سیاست استان این است که در موضوع تبلیغات تبعیض ایجاد نشود.

وی گفت: رسانه‌ها به اهمیت مجلس خُبرگان رهبری نیز بپردازند، زیرا تصمیمات این مجلس بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

جان‌نثاری با بیان اینکه رویکرد ما برگزاری انتخابات بطور شفاف است؛ افزود: لازم است فرآیند انتخابات را همه رسانه‌ها بدانند و نسبت به آن آگاه باشند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:رسانه ها یاریگر پوشش انتخابات، تبیین اهمیت مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و دعوت از تمام اقشار برای تحقق مشارکت همگانی باشند.

جان نثاری افزود: تاکنون فرآیند انتخابات در سراسر کشور و استان اصفهان با دقت، ظرافت و مطابق زمان تعیین شده انجام شده است.

معاون استاندار اصفهان به واکنش رسانه های اصفهان بدنبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره و بیان کرد: اهالی رسانه استان در موضوعاتی که مرتبط با عدالت، انصاف، دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی است همگرا هستند.

وی با قدردانی از رسانه‌های استان به دلیل حرکت‌های زیبایی که در دفاع عملی، حضوری، تجمع، بیانیه‌و نگارش مطالب برای دفاع از مردم مظلوم غزه افزود: رسانه‌های استان با هر گرایش و نظری که دارند حُریت رسانه‌ای خود را در مسائل غزه نشان دادند.

جان‌نثاری گفت: رسانه ها زیبایی‌های دفاع مقدس جمهوری اسلامی را با دفاع مقدس در غزه پیوند بزنند و به این موضوع بپردازند که دفاع ما از مردم فلسطین علاوه بر مسائل اعتقادی به دلیل تقویت امنیت ملی کشورمان است.

به گزارش ایرنا، در مجموع پس از پایان فرایندهای قانونی، ۷۲۵ داوطلب برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان نام نویسی و پنج نفر از آنها با مراجعه به فرمانداری، انصراف خود را اعلام کردند.

بررسی صلاحیت‌ داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی یک فرایند چند مرحله‌ای بوده و اکنون در مرحله بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات‌های اجرایی در فرمانداری‌هاست.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.