تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 36638

آخرین جزئیات زلزله زاهدان/ گروه‌های امدادی در آماده‌باش هستند

آخرین جزئیات زلزله زاهدان/ گروه‌های امدادی در آماده‌باش هستند

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده‌باش هستند. به گزارش دنیای اسرار: مجید محبی ضمن بیان اینکه زمین لرزه‌ای ساعت ۴۴ دقیقه بامداد _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ حوالی شهر زاهدان را لرزاند، اظهار کرد: شدت این زمین

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده‌باش هستند.

به گزارش دنیای اسرار: مجید محبی ضمن بیان اینکه زمین لرزه‌ای ساعت ۴۴ دقیقه بامداد _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ حوالی شهر زاهدان را لرزاند، اظهار کرد: شدت این زمین لرزه ۴.۷ ریشتر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات یا مصدومیتی از این زمین لرزه گزارش نشده است، گفت: تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند و در صورت بروز خسارات احتمالی در اولین فرصت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: تمامی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران فرمانداری زاهدان برای اطمینان بیشتر در آمادگی کامل هستند.
اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس پس از زلزله زاهدان

همچنین در پی وقوع زلزله سردار دوستعلی، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان جلیلیان اظهار کرد: به محض وقوع زلزله در زاهدان قرارگاه امام علی (ع) در ستاد انتظامی استان تشکیل و دستور آماده‌ باش پلیس صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی تا عادی‌شدن اوضاع ادامه خواهد داشت و تمامی پلیس‌های تخصصی و یگان‌های انتظامی و راهور در کنار مردم به ایجاد انضباط ترافیکی، کنترل و رصد مجرمان اقدام و به حفظ آرامش مردم کمک خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.