تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر : 36716

بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم ایران

بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم ایران

  فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان مطرح کرد بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم ایران فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بسیج در شرایط مختلف از جمله کرونا، سیل و زلزله پرچمدار خدمت رسانی به مردم بود. به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا، ظهر امروز _جمعه سوم آذر_ در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه

Print Friendly, PDF & Email

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان مطرح کرد
بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم ایران

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: بسیج در شرایط مختلف از جمله کرونا، سیل و زلزله پرچمدار خدمت رسانی به مردم بود.

به گزارش دنیای اسرار:سردار مجتبی فدا، ظهر امروز _جمعه سوم آذر_ در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته، اظهار کرد: بسیج نهالی است که امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور نگهبانی و حفاظت از انقلاب اسلامی با مسئولیت مردم بنیان نهادند.

وی افزود: زمانی که به عملکرد بسیج در طول چهارده گذشته نگاه کنیم کار نامه درخشانی را از بسیج در مبارزه با منافقین و ضد انقلاب، ایثارگری در دفاع مقدس و در عرصه سازندگی و خدمت رسانی و مقابله با جنگ نرم دشمن شاهدیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: بسیج در شرایط مختلف از جمله کرونا، سیل و زلزله پرچمدار خدمت رسانی به مردم بود، امروز نیز با توجه حضور اقشار مختلف در بسیج پرچمدار حرکت جهادی در کشور است. بسیج در کمک به دست‌های مختلف همه امکانات خود را پر راستای همکاری با دولت به صحنه آورد. در حوادث سال گذشته نقش آفرینی و ایثارگری بسیج نشان دهنده حضور همیشه در صحنه بسیجیان است.

سردار فدا ادامه داد: فرهنگ بسیجی ظرفیت را در جهان ایجاد کرده که مبارزان فلسطینی در جهان با الگوگیری از منش و رفتار نیروهای بسیجی ظرفیت مقابله با استکبار جهانی را با قدرت انجام دهند، رزمندگان فلسطینی در راستای نزدیکی به انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته مقابله رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی گفت: امام خمینی با انقلاب اسلامی فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام دانست و فرمودند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و با نام گذاری روز قدس وحدت را حول محور این مسئله مهم شکل دادند، بیش از ۷۰ سال است رژیم کودکش صهیونیستی به واسطه اتکا به کشورهای غربی تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی یکه‌تاز بود، بعد از انقلاب اسلامی ظرفیتی با کمک حاج قاسم سلیمانی ایجاد شد تا فلسطینیان در مقابل جنایتکاری اسرائیل بایستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تاکید کرد: از ماه مبارک رمضان امسال رژیم صهیونیستی جنایت‌های فراوانی را علیه مردم غزه انجام داد، عملیات طوفان الاقصی به نحوی اجرا شد که تمام مردم سرزمین‌های اشغالی را در حیرت فرا برد و هیمنه این رژیم منحوس را در دل منطقه را شکست و امروز با شروع آتش بس شاهد شکست رژیم صهیونیستی و قدرتمند شدن نیروهای مقاومت هستیم، ما بسیجیان در راستای فرمان مقامات معظم رهبری اعلام می‌کنیم از جبه مقاومت دفاع خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.