تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 36723

تقدیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر از پرستان بیمارستان 9 دی

تقدیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر از پرستان بیمارستان 9 دی

  به گزارش دنیای اسرار: به همت کانون خدمت رضوی و سپاه ناحیه خمینی‌شهر و با همکاری بسیج اصناف این شهرستان ، تقدیر از کادر درمان بیمارستان 9 دی خمینی‌شهر همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) برگزار شد. در این مراسم از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و با تبرک پرچم متبرک حرم آقا امام رضا(ع)

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار: به همت کانون خدمت رضوی و سپاه ناحیه خمینی‌شهر و با همکاری بسیج اصناف این شهرستان ، تقدیر از کادر درمان بیمارستان 9 دی خمینی‌شهر همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) برگزار شد. در این مراسم از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و با تبرک پرچم متبرک حرم آقا امام رضا(ع) توسط کادر درمان آرزوی شفای عاجل بیماران انجام شد.

سید محمدباقر محمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر ضمن اشاره به ولادت حضرت زینب(س) افزود: به پاس مجاهدت‌ها، ایثارگری‌های و پایداری حضرت زینب(س) این روز به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است که می توان این روز را روز درخشیدن ایمان در قلب‌های مهربان و روز افتخار انسان به انسانیّت دانست.

وی ادامه داد: امروز جامعه پرستاران کشورمان با تاسی از حضرت زینب کبری (س)، در مقابله با انواع بیماری‌ها، رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به دوش گرفته‌اند و برای دستیابی به این مهم با تمام وجود به میدان آمده و با بذل جان، نمونه‌ای بارز از ایثار و از خود گذشتگی را در مسیر تامین سلامت ملت عزیزمان به منصه ظهور رسانده‌اند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.