تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 36741

کشف محموله 8 میلیاردی سوخت قاچاق

کشف محموله 8 میلیاردی سوخت قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان نائین از کشف 33 هزار ليتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “هادی کیان مهر”  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در اجراي طرح مبارزه

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامي شهرستان نائین از کشف 33 هزار ليتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “هادی کیان مهر”  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حين کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وي با بیان اینکه راننده خودرو هیچ گونه مدرک معتبر و قانونی برای حمل بار خود نداشت افزود: در بازرسي صورت گرفته 33 هزار ليتر سوخت از نوع نفت گاز که به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل و راننده قصد خروج آن از کشور را داشت کشف شد. .

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نائین با تاکيد بر عزم راسخ پليس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعاليت قاچاقچيان کالا، سوخت و مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن مرکز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند .

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان