تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
کد خبر : 36774

بهره برداری از مرحله اول طرح نجما در شهرستان لنجان  

بهره برداری از مرحله اول طرح نجما در شهرستان لنجان   

مرحله اول طرح نجما در شهرستان لنجان با حضور مدیر مخابرات اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.   به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم که صبح امروز _سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲_ در سالنی از شهرداری ورنامخواست برگزار شد؛ ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام

Print Friendly, PDF & Email

مرحله اول طرح نجما در شهرستان لنجان با حضور مدیر مخابرات اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش دنیای اسرار: مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم که صبح امروز _سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲_ در سالنی از شهرداری ورنامخواست برگزار شد؛ ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و در تشریح طرح های افتتاح شده گفت: این طرح ها شامل ۱۵ طرح توسعه شبکه دسترسی فیبر نوری با رویکرد FTTH، هفت طرح توسعه شبکه دسترسی با رویکرد FTTC ،۹ طرح توسعه شبکه تلفن همراه، ۱۹ طرح ظرفیت سازی و توسعه پورت پر سرعت دیتا و سه طرح توسعه شبکه دیتا (۱/۸ گیگا بیت بر ثانیه) با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال می باشد.

اسماعیل قربانی اجرای طرح نجما در سراسر کشور را نمونه ای از حرکت جهادی شرکت مخابرات در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی دانست و با اشاره به مزایای فناوری فیبر اظهار کرد: این فناوری دارای بالاترین سرعت اینترنت ثابت کشور با حداقل سرعت ۵۰ مگا بیت بر ثانیه، عدم حساسیت به نویز و فاصله، رفع محدودیت سرعت در اتصال همزمان چند کاربر و سرعت آپلود بالا است.

وی همچنین از همراهی سازمان ها و نهادهای شهرستان بالاخص فرماندار شهرستان در راستای اجرای این طرح قدردانی کرد.

مجید کریمی ریاست اداره مخابرات شهرستان لنجان نیز در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به بیان آخرین وضعیت ارتباطی شهرستان پرداخت و گزارشی از عملکرد مخابرات در شهرستان ارائه نمود

حجت‌الاسلام و المسلمین مالکی امام جمعه شهر ورنامخواست هم ضمن تسلیت ایام فاطمیه از تلاش و همت مخابرات و ارگان هایی که در جهت کاهش وابستگی کشور به بیگانگان و افزایش خودکفایی تلاش می کنند؛ تشکر کرد.

حمیدرضا محمدی فرماندار شهرستان لنجان هم با تشکر از تلاش و همراهی مجموعه مخابرات از ارائه سرویس های مبتنی بر فیبر نوری ارائه شده ابراز خرسندی کرد و سرعت و پایداری بالای ارتباط را لازمه آموزش و کسب و کارهای شهرستان دانست.

شایان ذکر است شهردار شهر ورنامخواست، معاون فرماندار، فرمانده ‌بسیج و جمعی دیگر از مسئولین شهری نیز از دیگر مهمانان این جلسه بودند.

گفتنی است مدیرمخابرات منطقه اصفهان به همراه فرماندار و جمعی از حاضرین، پس از پایان این مراسم، در منزل یکی از مشترکین جدید FTTH حضور یافتند‌ و سرعت بالای سرویس اینترنت مخابرات بر بستر فیبرنوری را با موفقیت مورد ارزیابی و تست قرار دادند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.