تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 36819

هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲ هفته ۲ مقام برتر کشوری را کسب کرد

هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲ هفته ۲ مقام برتر کشوری را کسب کرد

  هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲هفته متوالی ۲مقام برتر کشوری در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور و هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال را به خود اختصاص داد.   به گزارش دنیای اسرار : هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲ سال اخیر با تغییر در سطح مدیریت و به دنبال آن تغییر در رویکرد،

Print Friendly, PDF & Email

 

هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲هفته متوالی ۲مقام برتر کشوری در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور و هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش دنیای اسرار : هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی ۲ سال اخیر با تغییر در سطح مدیریت و به دنبال آن تغییر در رویکرد، اهداف و برنامه‌های این مجموعه موفقیت‌های زیادی را در سطح ملی وحتی بین‌المللی به دست آورده است.

 

این موفقیت‌ها در همه حوزه‌های سودآوری، کیفیت تولید، نحوه مدیریت، مشتری مداری، حوزه مسئولیت اجتماعی، تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای و … بوده است.

 

در این راستا یادآور می‌شویم که این هلدینگ طی دوهفته متوالی موفق به کسب چندین نشان برتر در ۲جشنواره شامل هشتمین اجلاس نشان عالی مدیر سال و هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور شد.

 

گفتنی است با برنامه ریزی و روند اجرای پروژه‌ها در همه بخش‌ها در هلدینگ پتروپالایش اصفهان این موفقیت‌ها ادامه دار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.