تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 36867

آموزش غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

آموزش غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

با مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا:  آموزش غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه   مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر،

Print Friendly, PDF & Email

با مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا:

 آموزش غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

به گزارش، دنیای اسرار :منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طبق مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

 

شیشه فروش گفت: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند، مادران باردار و کارکنان دچار بیماری قلبی، تنفسی، ریوی و زمینه‌ای می توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌نماید.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه های مسئول به منظور کنترل منابع آلاینده، از شهروندان خواست تا همچنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

 

وی افزود: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و … همچنان ممنوع است.

 

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهدکرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.