تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 36909

هوای اصفهان همچنان برای همه ناسالم است

هوای اصفهان همچنان برای همه ناسالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز پانزدهم آذر ماه با میانگین ۱۵۹ درشرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است. به گزارش دنیای اسرار: وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۱، خیابان احمدآباد و دانشگاه صنعتی با ۱۶۲، میدان انقلاب با ۱۷۳، پارک زمزم و سپاهان‌شهر با ۱۶۷، بزرگراه خرازی با ۱۶۸، رهنان با

Print Friendly, PDF & Email

کیفیت هوای اصفهان امروز پانزدهم آذر ماه با میانگین ۱۵۹ درشرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است.

به گزارش دنیای اسرار: وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۱، خیابان احمدآباد و دانشگاه صنعتی با ۱۶۲، میدان انقلاب با ۱۷۳، پارک زمزم و سپاهان‌شهر با ۱۶۷، بزرگراه خرازی با ۱۶۸، رهنان با ۱۶۳، خیابان‌های فرشادی و زینبیه با ۱۵۲، خیابان فیض با ۱۵۵، خیابان میرزا طاهر با ۱۵۶ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۵۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین کیفیت هوا در خیابان پروین اعتصامی با ۱۵۰ و رودکی با ۱۴۱ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوا در زرین شهر با ۱۵۵ و قهجاورستان با ۱۶۰ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در شاهین شهر با ۱۰۴ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی با ۴۲ AQI پاک ثبت شد.

امروز همچنین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

در این اطلاعیه آمده است که تا اواخر وقت پنجشنبه افزایش محسوس شاخص کیفیت هوا توأم با رشد پتانسیل غلظت آلاینده‌ها تا شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی وجود دارد و در صورت رعایت نکردن و عدم کنترل منابع آلاینده احتمال شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق پر تردد و صنعتی دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان بر لزوم مدیریت منابع آلاینده از جمله کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی تاکید و توصیه کرده است که عموم شهروندان طی این مدت تردد غیر ضرور را کاهش دهند و از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.