تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 36942

با حضور گروه های مردم نهاد کاشت نهال درپتروپالایش اصفهان ۱۷آذرماه کلید خورد

با حضور گروه های مردم نهاد کاشت نهال درپتروپالایش اصفهان ۱۷آذرماه کلید خورد

در کمتر از۲۰روز از آیین کلنگ زنی طرح درختکاری درپالایشگاه اصفهان؛   با حضور گروه های مردم نهاد کاشت نهال درپتروپالایش اصفهان ۱۷آذرماه کلید خورد   با تلاش جهادی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان طرح کاشت نهال در ۳۰۰هکتار از اراضی پالایشگاه اصفهان با حضور مسئولان استانی در۱۷اذر ماه انجام میشود.   معاون منابع انسانی و

Print Friendly, PDF & Email

در کمتر از۲۰روز از آیین کلنگ زنی طرح درختکاری درپالایشگاه اصفهان؛

 

با حضور گروه های مردم نهاد کاشت نهال درپتروپالایش اصفهان ۱۷آذرماه کلید خورد

 

با تلاش جهادی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان طرح کاشت نهال در ۳۰۰هکتار از اراضی پالایشگاه اصفهان با حضور مسئولان استانی در۱۷اذر ماه انجام میشود.

 

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان از اجرای طرح کاشت بذر بادام اسکوپاریا با حضور گروه های مردمی وکنگره 60 در ۱۷ آذرماه دراین شرکت خبر داد و گفت: با حضور مسئولان استانی و شهرستان شاهین شهر آئین کاشت بذر درخت بادام اسکوپاریا در ۳۰۰هکتار از اراضی پالایشگاه اصفهان که گود برداری شده است انجام میشود.

 

به گزارش دنیای اسرار :محمد ده بیدیان با اشاره به اینکه ۳۰۰هکتار از ضلع شمال غربی پالایشگاه در پشت نیروگاه اصفهان در طول ۲۵روز گود برداری شده و آماده کاشت بذر است افزود:حدود ۱۵۰نفر از گروه های مردم نهاد در روز جمعه ۱۷ آذرماه در آیین درختکاری پتروپالایش اصفهان از ساعت ۷صبح حضور می یابند.

 

وی ادامه داد:در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که در طول ۴سال باید اجرایی شود سهم استان اصفهان کاشت ۲۰میلیون درخت است که سهم هلدینگ پتروپالایش اصفهان ۱۰۰۰هکتار درختکاری است.

 

ده بیدیان افزود:طرح کاشت درخت در یکهزار هکتار از اراضی پترو پالایش اصفهان باید تا سال ۱۴۰۵ اجرایی شود و اراضی در نظر گرفته شده دراین طرح شمال غربی پالایشگاه و از محل چشمه لادوزخ تا جهاد آباد می‌باشد.

 

معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد:طبق توافق های انجام شده با اداره کل منابع طبیعی استان تا پایان امسال ۳۰۰هکتار کاشت بذر بادام اسکوپاریا توسط گروه های مردم نهاد انجام میشود البته تا ۱۰روز دیگر فرصت برای کاشت بذر باقی نیست که باید هرچه سریعتر این کار انجام شود تا سه وعده آبیاری غرقابی برای آن انجام شود و مابقی این کاشت باید تا سال ۱۴۰۵به اتمام برسد.

 

ده بیدیان تصریح کرد:در مراسم کاشت بذر در پتروپالایش اصفهان معاون جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، فرماندارشاهین شهر، رییس منابع طبیعی شهرستان شاهین شهر و مدیران هلدینگ پتروپالایش اصفهان حضور خواهند داشت‌

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.