تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 36948

تشکل‌های دانشجویی نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت امور خود قرار دهند

تشکل‌های دانشجویی نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت امور خود قرار دهند

استاندار اصفهان در جشنواره دانشجویی مالک اشتر: تشکل‌های دانشجویی نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت امور خود قرار دهند   استاندار اصفهان گفت: بایستی نگاه آرمانخواهانه در حوزه مقاومت و استکبار ستیزی که دانشجویان میراث‌دار آن هستند، بیش‌از پیش تجلی پیدا کند.   به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، پنجشنبه شانزدهم آذرماه

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان در جشنواره دانشجویی مالک اشتر:

تشکل‌های دانشجویی نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت امور خود قرار دهند

 

استاندار اصفهان گفت: بایستی نگاه آرمانخواهانه در حوزه مقاومت و استکبار ستیزی که دانشجویان میراث‌دار آن هستند، بیش‌از پیش تجلی پیدا کند.

 

به گزارش دنیای اسرار: دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، پنجشنبه شانزدهم آذرماه در سومین جشنواره دانشجویی مالک اشتر، ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: روز دانشجو یکی از نمادهای تاریخ مبارزات ضد امپریالیستی مردم ما و خصوصاً دانشجویان بعنوان افسران این مبارزه در مقابل نظام سلطه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دانشجو، ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، به صورت مستمر در یک جنگ نابرابر و دفاع مقدس ۴۵ ساله در برابر نظام سلطه هستیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث بهم خوردن نظام سلطه در ایران اسلامی و منطقه شد از این رو دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا انقلاب و زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

دکتر مرتضوی ادامه داد: تحمیل ۸ سال جنگ و کودتاهای مختلف از همین دست موارد است که دشمن در امور و پیشرفت ایران اسلامی خدشه وارد کرده و می‌کند.

وی اظهار کرد: در مقابل، علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات با همت جوانان و نخبگان ایران اسلامی تمامی معادلات دشمن را برهم زده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در طول این سالها مادام در یک مبارزه بی امان بوده ایم، گفت: هر چند دشمن دست‌اندازها و مشقت‌هایی را بر مردم تحمیل کرده اما ملت ما به عقب باز نگشته است.

دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: امروز به واسطه مبارزه بی‌امان با دشمنان مستکبر، نظام اسلامی به‌گونه‌ای مستحکم شده است که شعار «ما می‌توانیم» در بخش‌های مختلف متجلی و متبلور شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های پزشکی و نظامی، ادامه داد: اکثر پزشکان در دوران پهلوی، هندی و بنگلادشی بودند ولی امروز گردشگری درمانی و صدور تجهیزات پزشکی ایرانی در دستور کار نظام اسلامی است و این به واسطه خودباوری است که نظام اسلامی به ما داد. پیش از انقلاب مهندسان نظامی اجازه حضور در کنار مستشاران نظامی را نداشتند ولی انقلاب اسلامی این نگاه را به هم زد و منجر شد ما در مذاکرات از طراز مساوی و حتی برتر برخوردار باشیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: امروز شرایط به‌گونه‌ای شده است که دشمنی که هر روز با ایجاد شرایطی جدید به دنبال ایجاد مانع بر سر راه تعالی کشور است و پیش از این دستاوردهای نظام اسلامی را کوچک نمایی می‌کرد مجبور به اعتراف نسبت به دستاوردهای مختلف ایران اسلامی شده است و حتی موفقیت برخی کشورهای دیگر را به واسطه تجهیزات ایرانی می‌داند.

دکتر مرتضوی افزود: کشوری که در زمان پهلوی رؤسای آن معتقد بودند کوچکترین چیز را نمی‌تواندبسازد امروز به واسطه روحیه خودباوری که امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در ملت ایران دمیده، پله‌های ترقی را با سرعت درمی‌نوردد.

استاندار اصفهان گفت: گمشده امروز ما در برخی حوزه‌های دانشجویی و آموزشی نگاه آرمانخواهانه مبتنی بر تاریخ و کسب تجربه از گذشته این که گاهی جای خود را به نگاه سطحی‌نگرانه داده است و لازم است دانشجویان به‌عنوان افسران جنگ نرم این نگاه آرمان‌خوهانه را احیا کنند.

دکتر مرتضوی ادامه داد: امروز لازم است نگاه آرمانخواهانه در حوزه مقاومت و استکبار ستیزی که دانشجویان میراث‌دار آن هستند، بیش‌از پیش تجلی پیدا کند.

وی افزود: امروز خدا به ما فرصتی داده است که خدا به هر ملتی نداده است و لذا باید مراقب ابعاد زندگی خود بود.

استاندار اصفهان گفت: تشکل‌های دانشجویی ترویج این نگاه معرفتی آرمانخواهانه را در اولویت کاری به‌عنوان وظیفه خود دنبال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.